The Distortion Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Special Thanks To -Matthijs- And Wijst And Bling Topic Edit Missie(s): -> Storyline 100%, ik ga nou de overige missies doen Cheaten: (ja/nee) Versie:1.01 Overig: - @ Mods: Kunnen jullie mischien de topic open laten staan, is veel handiger dan hoef ik alleen maar me topic te editen,, grtz v: Nieuw bestand toegevoegd Bewerkt: 17 augustus 2007 door The Distortion
-Matthijs- Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Vertical Bird - Mission Passed! Beloning: $50.000 De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 16 augustus 2007 door -Matthijs-
The Distortion Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Topic Geedit Thanks Grtz The Distortion @ -Matthijs- hieronder: Nog maals heel erg bedankt man, dan doe je zekers snel Bewerkt: 16 augustus 2007 door The Distortion
-Matthijs- Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Cut Throat Business - Mission Passed! Beloning: Respect + De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 16 augustus 2007 door -Matthijs-
The Distortion Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Topic geedit !! New mission: Los Desperados grtz
Wijst Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Mission Passed-Los Desperados Beloning: + Respect Overige: Ik heb opgeslagen bij het dichts bijzijnde savegame adres bij het huis van Cesar. Je hebt ook een telefoontje gehad van Sweet dat je meer terretories moet gaan veroveren. Ik heb bij het behalven van deze missies geen cheats of mods gebruikt, ik wens je veel succes met de vervolg missies. Bewerkt: 17 augustus 2007 door Wijst
The Distortion Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Topic Edit // Zie topic
Bling Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Gehaald: End of the Line Beloning: Respect Overige: Storyline voltooid! Tijdens het behalen van deze missie, heb ik geen cheats en/of mods gebruikt. Verder wens ik je nog veel succes met de overige doelstellingen van 'GTA: San Andreas'! GTASAsf1.b
Recommended Posts