Jump to content

wapens kwijtraken

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik de minigun opzoek en hem pak, dan ben ik hem kwijt, nadat al m'n schoten zijn gelost, of als ik door politie wordt opgepakt. En ik heb geen zin om steeds opnieuw daarheen te reizen om hem te pakken. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Geplaatst: (bewerkt)

Er is een oplossing voor, zodra je bij Barbara Schternvart 15% bereikt (Is zowiezo al als je met haar de eerste keer date) verlies je je wapens niet meer zodra je busted bent. Wil je meer informatie over de dates, kijk hier even: Klik.

Je kan altijd nog cheats gebruiken, ook al is dat niet super. De 'Infinite ammo' cheat is 'FULLCLIP'' en 'Never Wanted' cheat is 'AEZAKMI'.

Edit: Het is ook handig om Kathie Zahn als vriendin te hebben. Zodra je de standaart 15% passeert, hoef je niks te betalen/ geen wapens meer kwijt als je Wasted bent.

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Als je niet wilt cheaten, moet je helaas wachten tot de 100%. Dan krijg je automatisch infinite ammo, ofwel oneindig veel munitie. :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...