Jump to content

Mods TOEVEOGEN IN HET SPEL

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo..

Ik weet niet goed hoe ik mods in gta vice city moet zetten kan iemand mij het zo simpel mogelijk uitleggen.

Ik snap het niet goed als je begint over dff bestan ofzoiets dus kun je het me op een hele makkelijke manier uitleggen.? Alvast bedankt.

Ps ik heb het spel vandaag nieuw gehaald omdat ik graag mods erin zou willen maar het lukt me dus niet en al die andere forums leggen ze het veel te moeilijk uit!

Groetjes.. ^_^

Geplaatst:
Dit gaat met het programma MultiIMG, dit is de Nederlandstalige versie van IMGtool. (Klik voor informatie/TUT's)

Jhaa en nu??

H0e gebruik ik dat?

n hoe download ik die imgtool netherlands?

Leg t ff simpel uit pleasee. Alvast bedanktt!! D0eiiii!!

Geplaatst:
Dit gaat met het programma MultiIMG, dit is de Nederlandstalige versie van IMGtool. (Klik voor informatie/TUT's)

Jhaa en nu??

H0e gebruik ik dat?

MultiIMG ken ik helaas niet, maar de IMG tool is zeer gemakkelijk in gebruik. Je werkt namelijk altijd in dezelfde volgorde:

• 1. Open het bestand 'GTA3.img', 'Player.img', 'Cutscene.img' of 'Gta_int'.img'.
    2. Zoek het bestand op dat je wilt vervangen ('Commands > Find').
    3. Verwijder het bestand ('Commands > Delete').
    4. Voeg het bestand van de mod toe ('Commands > Add').
    5. Heb je nog een bestand, draai dan dezelfde cyclus. Doe dit totdat alle bestanden vervangen zijn.
    6. Ga tot slot nog naar 'Commands > Rebuild archive'.

Heb je liever een ietwat uitgebreidere uitleg, dan kun je hier een tutorial met onder andere plaatjes vinden.

Geplaatst:

Jhaa en nu??

H0e gebruik ik dat?

MultiIMG ken ik helaas niet, maar de IMG tool is zeer gemakkelijk in gebruik. Je werkt namelijk altijd in dezelfde volgorde:

• 1. Open het bestand 'GTA3.img', 'Player.img', 'Cutscene.img' of 'Gta_int'.img'.
    2. Zoek het bestand op dat je wilt vervangen ('Commands > Find').
    3. Verwijder het bestand ('Commands > Delete').
    4. Voeg het bestand van de mod toe ('Commands > Add').
    5. Heb je nog een bestand, draai dan dezelfde cyclus. Doe dit totdat alle bestanden vervangen zijn.
    6. Ga tot slot nog naar 'Commands > Rebuild archive'.

Heb je liever een ietwat uitgebreidere uitleg, dan kun je hier een tutorial met onder andere plaatjes vinden.

Wat moet ik nu d0en ik snap er niks van!! Ik wil het zo graag maar het lukt niet !
Geplaatst:
Wat moet ik nu d0en ik snap er niks van!! Ik wil het zo graag maar het lukt niet !

Als je probeert iets duidelijker op te schijven hoever je wel komt, en waar je de draad kwijtraakt is het makkelijker voor mensen om je te helpen.

Hierboven zijn al links gegeven naar verschillende tutorials en een beschrijving over hoe het in z'n werk gaat. Dus probeer deze stap voor stap te volgen en geef aan waar het niet meer lukt.

Voor de duidelijkheid, de allereerste stappen die je moet doen is het downloaden van een MOD die je wilt installeren en het downloaden van een "tool" ( b.v. MultiImg) waarmee je die mod kunt installeren.

Downloaden MultiImg kan hier

Met die twee dingen kun je bovenstaande beschrijvingen stap voor stap volgen.

Geplaatst:

0kee!! Nou ik heb die ergens een tutorail gevonden voor imgtool 1.3 nou dat heb ik allemaal precies gedaan ik zal t ff zeggen

Je stat imgtool 1.3 op!

Je doet file - open en ik klik gta3.img aan

en klik ik op edit find ik typ infernus in dat is een mod die ik heb gedownload dat is een lamborgini

ik klik volgende zoeken

dan staat daar infernus.txd ik klik extract en ik sla die ergens op en dan delete

ik klik edit find infernus typ ik in dan staat er infernus.dll ik klik exstract ik sla die ergens op en dan delete!

Dan doe ik commands Ad en dan pak ik die infernus.txd. Deze is die infernus die ik extraxt deed en opslaan dat is deze.

nou doe ik weer commands Ad en dan pak ik die infernus.dll Deze is die infernus die ik extraxt deed en opslaan dat is deze.

en dan rebuild archieve en dan is die 10 seconden bezig met rebuilding en dan is ie klaar zo heb ik dat 7 keer gedaaan met steeds een ander voertuig en ik klik gta ik ga dat spelen en ik zie nergen zon auto!

Nou dit was het

Geplaatst:

Bij het "add" commando, neem ik aan dat je niet dezelfde file er weer instopt, als dat je bij het extracten eruit hebt gehaald. Want dat lees ik in je verhaal. Bij het "add" commando, moet je natuurlijk wel de nieuwe file kiezen, die je gedownload hebt als mod.

Maar goed. Mocht je dat wel gedaan hebben, dan moet je op zoek gaan naar een van de auto's die je veranderd hebt.

De infernus b.v. spawned altijd in north-point mall, dus daar zou nu die lamborgini moeten staan.

Voor vindplaatsen van andere voertuigen kun je op de wiki terecht.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...