Jump to content

Stallion: Open dak of met dak


DB10

Recommended Posts

Eej,

Ik weet niet of het al bekend was, maar als je een Stallion heb en je drukt op F1 dat je de replay krijgt en hem daarna weer met F1 weg klikt een Stallion met een open dak heb als je er eentje gebruikt met dak en andersom.

een voorbeeld:

Hier een Stallion met een dak:

1187280440-86.jpg

Klik op F1 en daarna om de replay functie af te sluiten nog een keer op F1. En voila je hebt een Stallion met een open dak.

1187280636-47.jpg

PS: Soms werkt het niet helemaal dan moet je een paar keer achter elkaar de replay aan en uit zetten door F1 te gebruiken tot je een open of een dicht dak hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Eej,

Ik weet niet of het al bekend was, maar als je een Stallion heb en je drukt op F1 dat je de replay krijgt en hem daarna weer met F1 weg klikt een Stallion met een open dak heb als je er eentje gebruikt met dak en andersom.

een voorbeeld:

Hier een Stallion met een dak:

afbeelding

Klik op F1 en daarna om de replay functie af te sluiten nog een keer op F1. En voila je hebt een Stallion met een open dak.

afbeelding

PS: Soms werkt het niet helemaal dan moet je een paar keer achter elkaar de replay aan en uit zetten door F1 te gebruiken tot je een open of een dicht dak hebt.

Ik wist het al ja maar volgens mij was het idd niet heel bekend. Het geld overigens voor meer voertuigen als ik me niet vergis, dat er iets verandert als je de replay toets 2 keer gebruikt.

Bewerkt: door HerrieM
svp geen afbeeldingen quoten.
Link to comment
Delen op andere websites

Dit komt omdat bijvoorbeeld het dak of het achterste dakje bij de Patriot extra's zijn en die verschijnen random wel of niet. Omdat de replay functie je eigenlijk na doet en niet alles precies herhaalt zoals het was , kan het gebeuren dat hij de extra wel of niet laat verschijnen. Dus kan het ook gebeuren dat jou auto (Stallion bijvoorbeeld) opeens geen dak meer heeft na het bekijken van de replay functie.

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het viel me een al weer een aardig tijdje terug op, dus ik dacht laat ik het hier een melden op zich wel grappig om te weten :puh:

ik heb het geprobeerd en het werkt bedankt voor de tip :tu: (trouwens met de Messa Grande en de Idaho gaat het ook ;) (altans bij mij wel mischien :? bij jou niet maar mischien ook wel)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het viel me een al weer een aardig tijdje terug op, dus ik dacht laat ik het hier een melden op zich wel grappig om te weten :puh:

ik heb het geprobeerd en het werkt bedankt voor de tip :tu: (trouwens met de Messa Grande en de Idaho gaat het ook ;) (altans bij mij wel mischien :? bij jou niet maar mischien ook wel)

Zal het eens uittesten of het werkt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het viel me een al weer een aardig tijdje terug op, dus ik dacht laat ik het hier een melden op zich wel grappig om te weten :puh:

ik heb het geprobeerd en het werkt bedankt voor de tip :tu: (trouwens met de Messa Grande en de Idaho gaat het ook ;) (altans bij mij wel mischien :? bij jou niet maar mischien ook wel)

Zal het eens uittesten of het werkt :)

Het lijkt me logisch als het is want de Mesa Grande en de Idaho hebben ook allebei zo'n extra die soms wel , soms niet spawnt. Aangezien dit allemaal random is kan het soms een hele tijd niet gebeuren , en dan opeens erg veel ;)

greetz :sigaar:

[edit] Wat ik ook zie isdat er andere auto's en andere peds rondlopen op die screens , daaraan kan je ook zien dat de replay functie je 'na doet'

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
Eej,

Ik weet niet of het al bekend was, maar als je een Stallion heb en je drukt op F1 dat je de replay krijgt en hem daarna weer met F1 weg klikt een Stallion met een open dak heb als je er eentje gebruikt met dak en andersom.

een voorbeeld:

Hier een Stallion met een dak:

1187280440-86.jpg

Klik op F1 en daarna om de replay functie af te sluiten nog een keer op F1. En voila je hebt een Stallion met een open dak.

1187280636-47.jpg

PS: Soms werkt het niet helemaal dan moet je een paar keer achter elkaar de replay aan en uit zetten door F1 te gebruiken tot je een open of een dicht dak hebt.

Kan je dat ook met de ps2???

Link to comment
Delen op andere websites

Eej,

Ik weet niet of het al bekend was, maar als je een Stallion heb en je drukt op F1 dat je de replay krijgt en hem daarna weer met F1 weg klikt een Stallion met een open dak heb als je er eentje gebruikt met dak en andersom.

een voorbeeld:

Hier een Stallion met een dak:

1187280440-86.jpg

Klik op F1 en daarna om de replay functie af te sluiten nog een keer op F1. En voila je hebt een Stallion met een open dak.

1187280636-47.jpg

PS: Soms werkt het niet helemaal dan moet je een paar keer achter elkaar de replay aan en uit zetten door F1 te gebruiken tot je een open of een dicht dak hebt.

Kan je dat ook met de ps2???

Als je bij de PS2 ook de replay optie kan gebruiken zou het best wel eens kunnen. Alleen weet ik niet de knop voor de replay als die er is bij de PS2 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...