Richie01 Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Hey, dit gaat niet echt over een missie, maar puur voor de lol van het inbreken. Je kunt dus ook inbreken in huizen 's nachts, maar ik weet niet waar of hoe. Ik speel de PS2 versie. 1. Waar kan ik de bus halen die ik nodig heb om dit te doen? 2. Welke huizen kun je allemaal beroven? 3. Speciale kleding nodig ofzo? 4. Wat kun je allemaal stelen? 5. Verdere toelichtingen? Bij voorbaat dank. Reageren
Bigstijn Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 1. Hier is de vindplaats voor de burglary bus: Klik. Het is wel een zwarte, maar dat is ook logish dat is een realistische schuttingkleur. 2. Dat maakt niet uit, er zijn natuurlijk een boel wijken zoals rond om 'Glen park' je kan ook voor de grote hap gaan, zoals in Mullholland. 3. Nee, je krijgt alleen automatisch een masker aan, maar dat word automatisch geregeld. 4. Tv's radio's Dvdspelers, Boxen. Gamestations, van alles en nog wat. (Spullen die iets opbrengen) 5. Voordat je het geld terug krijgt moet je wel eerst naar een garage rijden, maar dit wordt zowiezo al vermeld in het spel . Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 (bewerkt) Richie01 zei: Hey, dit gaat niet echt over een missie, maar puur voor de lol van het inbreken. Je kunt dus ook inbreken in huizen 's nachts, maar ik weet niet waar of hoe. Ik speel de PS2 versie.1. Waar kan ik de bus halen die ik nodig heb om dit te doen? 2. Welke huizen kun je allemaal beroven? 3. Speciale kleding nodig ofzo? 4. Wat kun je allemaal stelen? 5. Verdere toelichtingen? Bij voorbaat dank. 1: Zie vindplaatsen in post van Bigstijn.2: Alleen huizen met een enex, m.u.v.: safe-houses, uitgaansgelegenheden, etc., dus alleen 'gewone huizen'. 3: Zie post Bigstijn. 4: Soms ligt er ook geld dat je op kan rapen, tevens laten bewoners die nog wakker zijn geld vallen als je ze doodschiet. 5: Ga niet naar de dure wijken maar blijf in Ganton, Los Santos (waar ook een zwarte Boxville staat). In deze wijk staan veel huizen waar je kan inbreken en heb je dus de meeste kans dat er 2 huizen naast elkaar staan waar je kan inbreken. Kies dus 2 huizen naast elkaar waar je kan inbreken (dus huizen met een enex voor de deur) en haal die 2 huizen omstebeurt leeg, dit kan je oneindig lang herhalen totdat de tijd op is. Op deze manier kan je zo rond de 30 - 35 items stelen in één nacht wat toch ongeveer $30.000 kan opleveren (mijn record staat op $32.000). Succes Edit: Wat ook een voordeel van Ganton is is dat de huizen klein zijn waardoor je geen tijd kwijtraakt door op en neer te lopen, de spullen staan vaak dicht bij de voordeur. En parkeer de zwarte Boxville met de achterkant naast de voordeur zodat je gelijk na het buiten komen je spullen in die wagen kan laden. Bewerkt: 16 augustus 2007 door _KoE_Mzungu Reageren
Richie01 Geplaatst: 16 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 augustus 2007 Bedankt voor de antwoorden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.