Jump to content

ik heb een laptop

Recommended Posts

Geplaatst:

de scherm werkt opeens niet alles is tezien aleen de onderhelft blijft er een plaatje hangen wit met zo een bruine h hoe kan ik dat weg hale????? :dans:

Geplaatst:
de scherm werkt opeens niet alles is tezien aleen de onderhelft blijft er een plaatje hangen wit met zo een bruine h hoe kan ik dat weg hale????? :dans:

Zou je alstublieft het probleem iets beter willen uitleggen , met leestekens en hoofdletters en dergelijke? Eventueel zelfs met een screen zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

wat ik ook doe hij blijf het zelfde de onderkant blijft wit gelijnd dus de startknop en zo is niet te zien. hoe kant dat weg !!!

Geplaatst:

Ik kan uit je beschrijving opmaken dat je beeldscherm een deel van het beeld niet weergeeft? Klopt dat?

Wat je zou kunnen proberen is de resolutie van je scherm veranderen ,als je tenminste toegang tot het configuratie scherm heb. Aangezien beeldschermen van Laptops nooit eigen knoppen hebben en je dus niks kan instellen is het misschien handig om een ander beeldscherm aan te sluiten op de laptop. Misschien dat je via dat scherm dan wat instellingen kan veranderen zodat het beeld ook op het Laptop scherm goed weergeven word.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...