Jump to content

Tupac's dood in LV

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil graag een film maken over de dood van Tupac in San Andreas.

Na 3 dagen zoeken heb ik namelijk een BMW 750 uit 1995 gevonden, de auto waarin Tupac de dood vond.

Ik zoek nog een Witte Caddilac. Maar natuurlijk ook mensen. Het gaat namelijk als volgt, we rijden in een colonne van 10 auto's, inclusief de bmw. De andere type auto's moeten nog bedacht worden. Dan komt er een Witte Caddilac aanrijden opent het vuur vanaf een drive-by. Dan komt er een man uit de auto die ook begint te vuren enzovoort.

Wat je dus nodig hebt om mee te doen:

-GTA San Andreas

-SA:MP

Als iemand nog en idee heeft in welke auto's de colonne kunnen rijden, pb me dan.

Datum: Zodra ik genoeg mensen heb, en als iedereen kan :)

Mensen die meedoen: Youp, GhostRider

Ik heb gelijk al eventjes wat foto's geschoten:

post-50522-1187292136_thumb.jpg

post-50522-1187292144_thumb.jpg

post-50522-1187292150_thumb.jpg

post-50522-1187292157_thumb.jpg

Bewerkt: door The GamerII

Jammer genoeg kan ik niet mee doen met deze film omdat ik GTA SA op de PS-2 speel.

maar ik kijk wel ff of ik een witte cadilac kan vinden.

edit :ik heb wat cadilac mods

http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&a...21&orderBy=

http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&a...14&orderBy=

http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&a...=7&orderBy=

http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=152

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

sorry dat ik off-topic ga, maar wil je mij de link geven naar die bmw 750. Helaas kan ik niet meedoen aan je film.

Als je het type van de Cadillac hebt/kan vinden, zou dat handig zijn(Als je dat niet hebt, is er vast wel iets over te vinden op Google). Dan kunnen we makkelijker zoeken, en als hij niet bestaat kan iemand hem misschien als nog maken. Ik zou in ieder geval zoeken naar auto's die dezelfde soort buitenkant texture hebben, dus niet dat de Cadillac glimt en de BMW en/of andere auto's in de colonne niet. Zo mogelijk ook zo veel mogelijk auto's van dezelfde autheur. Ik wil je best helpen met filmen, als je een tekort hebt of iets dergelijks. Heb zelf ook wel een beetje ervaring met modden enzo(Zelf model ik ook auto's voor GTA, maar dat duurd vrij lang eer ik een auto af heb.)

Ja ik weet dat je zei "PB me als je ideeën hebt voor auto's", maar goed :puh: Dit werkt ook wel lijkt me.

Ik zou zelf een paar zwarte SUV's proberen te nemen, dat is in het echt dacht ik ook, zodat als er iets gebeurd, dat de SUV's de auto waarin de VIP(of iets dergelijks) zit, kunnen beschermen door b.v. andere auto van de weg te rijden of als er vuur word geopent er tussen gaan rijden, zodat de VIP niet gewond raakt enz. Waarschijnlijk auto's als een Cadillac Escalade of iets dergelijks, als het maar niet te veel eruit ziet als een jeep.

Verder vooral dure, luxe auto's:

BMW's, Mercedes', Audi, VW(en dan heb ik het over de Passat eigenlijk alleen, geen Touareg ofzo, die zijn te Jeep achtig ipv. luxe(van de buitenkant dan)).

EDIT: Ikzelf kan ook niks vinden over het type van de Cadillac, helaas. Maar ik vermoed dat het iets in de trant van een Escalade of een CTS-V(of iets dergelijks) is. De Escalade zou wel een slechte keuze zijn voor moordenaars, die zijn er natuurlijk niet zo veel, en zo zouden ze eerder opgespoord kunnen zijn. Aan de andere kant, hij is wel stevig en (vrij) snel. Van de CTS-V zijn er heel veel, niet makkelijk te vinden dus, als je het nummerbord niet weet. Maar een CTS-V is natuurlijk weer niet zo super stevig, maar wel -voor zo ver ik weet- snel als getaway wagen.

EDIT2: Ik lees hier net dit: "The police reports from that night vary. The description of the car by some is a Cadillac and some say a Lincoln Continental."

Nederlands: De politie rapporten van die nacht zijn verschillend. De auto word soms beschreven als een Cadillac, maar sommige zeggen een Lincoln Continental.

Ik denk dat we/je dus moet(en) zoeken naar een Cadillac die een beetje op een Lincoln Continental lijkt, of een Lincoln Continental nemen. Mijn theorie over een Escalade/CTS-V/andere -vrij- nieuwe Cadillac zal dus wel niet kloppen :puh: Misschien een Lincoln Continental uit het jaar 1995. Een oude/oldtimer-achtige Continental lijkt me nou niet echt geschikt om iemand in te vermoorden, en om vervolgens de benen(wielen in dit geval :puh: )mee te nemen

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:

Ik probeer de jaarlijsten van Cadillac te vinden, zodat ik weet welke auto's in 1996 verkocht werden. We kunnen ook zoals je al zei gewoon een Lincoln Continental. Over de colonne, bedoel je daarvoor een auto uit deze jaren, of 1996?

Geplaatst:

Uhm... ik weet niet of je bij SA-MP ook mods kan installeren

want ik doe het nooit.

Maar anders kan je mischien noobmode gebruiken.

Of begrijp ik het nou niet goed ^_^

Ik wil graag meedoen,alleen ik heb gisteren sa-mp eraf geknikkert,dus ik kan niet meedoen aan het sa-mp gedeelte.Ik heb ook Fraps(full versie).

Edit:PB me maar als we beginnen,want ik ben niet zo vaak meer in het Sa gedeelte.

Bewerkt: door sevaboy
Geplaatst:

Bericht uit het topic van andere filmprojecten:

Ik wil geen onnodig roet in het eten gooien, maar zullen we vanaf nu afspreken, dat vragen als "Mag ik meewerken aan de volgende aflevering?" gewoon via PB naar de projectleider gedaan wordt? Dit topic is namelijk ter aanleiding van een filmproject gestart, maar tot nu toe heb ik alleen nog maar sollicitanten langs zien komen.

Dus, indien de projectleiders het ermee eens zijn, worden dit soort zaken voortaan via de PB-functie geregeld. Updates over de film en andere belangrijke mededelingen mogen wel in dit topic gemeld worden, aangezien dit niet slechts voor één persoon relevant is. ;)

Het lijkt mij wel zo logisch en eerlijk als we deze regel ook in dit topic aanvaarden. In dit geval moeten de vragen dan via PB aan The GamerII gesteld worden, maar dat zal wel duidelijk zijn.

Geplaatst:

Ik kom hier meededelen dat dit project voor een onbekende tijd stop word gezet, ik heb het echt vreselijk druk en kan dit dus er gewoon even niet bij hebben. Voor vragen, PM me ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...