standekleijn Geplaatst: 30 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2004 bij mij loopt gta elke keer vast als ik een save game aan het laden ben en dan geeft ie een piepje en dan loopt de balk nie meer please help want ik kan nou gta nie meer spele. :angry: :wacko: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le Freak Geplaatst: 30 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2004 Welke save game?? Van een opgeslagen spel, of eentje gedownload van internet?? Welke balk loopt niet meer?? Zie je ook nog een foutmelding?? Wees wat duidelijker! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 31 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2004 bij mij loopt gta elke keer vast als ik een save game aan het laden ben en dan geeft ie een piepje en dan loopt de balk nie meer please help want ik kan nou gta nie meer spele. :angry: :wacko: Ja heb ik ook gehad...dan heb je virus in je computer (denk ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.