ZUMZUM Geplaatst: 22 februari 2005 Rapport Geplaatst: 22 februari 2005 (bewerkt) wacht ff, ik liet een andere zien. marco deed in die weg en ik (oene dus) deed em buiten de weg. kijk maar naar de kaart. we kunnen hem dus niet allebeide goed hebben en t lijkt me niet echt handig dat die romero auto die voor jou vlucht in een doodlopende weg rijd <_< :huh: nog iets. die foto van hem is het raam raam raam enz enz en het gebouw stopt. in de screen (de raadscreen) staat dat er aan de linkerkant nog een stukje muur. die zit bij mij wel en dus niet bij hem. voortaan ff wat beter opletten he Bewerkt: 22 februari 2005 door oeneboy Reageren
Baffie Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Oh ja, je hebt gelijk, mijn screen is niet genomen in de weg naar de Yunk Yard, ik zal de andere post even editten. Sorry marco vercetti. Oké, oeneboy, dan is de volgende voor jou. Goed opgemerkt! Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 (bewerkt) ok hier is ie denk dat ie wel moeilijk is. en noem me maar oene hoor. screen. succes Bewerkt: 23 februari 2005 door oeneboy Reageren
ViceAgent Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Dat is achter die flat waar je in moet bij G-Spotlight, je moet dan niet de trap op, maar erlangs lopen en dan rechtdoor :rolleyes: kweet 't zeker Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 (bewerkt) screen en kaart graag Bewerkt: 23 februari 2005 door oeneboy Reageren
ViceAgent Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Nee, ik ga geen screen maken. Ik heb het nauwkeurig beschreven. Als ik een screen hiervan moet maken laat dan maar zitten <_< Reageren
Lantyz Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Bij deze screen + radar. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 schuinn tegenover de North Point mall Reageren
hey dude Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 tegenover de bbrandweer in de tweede eilend van vice city daar staat achter een police manevrick en police stat ion Reageren
RTS Geplaatst: 23 februari 2005 Rapport Geplaatst: 23 februari 2005 Zitten jullie nou te gokken op die screen van lantyz? Volgens mij is dat een antwoord op de vorige screen. Reageren
Lantyz Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 *Sigh* Dat was inderdaad mijn antwoord... Dat jullie me opa noemen is tot daar aan toe, maar ik ben nog niet zo dement dat ik vergeet de radar weg te halen. Aangezien er weinig twijfel over kan ontstaan dat de screen het juiste antwoord is, geef ik hier alvast een nieuwe. (Deze mogen jullie dus WEL raden ) Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 (bewerkt) nee lantyz je hebt het fout. pas een screen posten als je de vorige screen geraden hebt. nee hoor je hebt het goed. ik dacht iedereen komt met diezelfde van romero met die bj de NPM. met di body armor. maar dat is dus niet zo. ik snapte die omschrijving van ViceAgent niet want ik had g-spotlight nog nooit gedaan. wanneer krijg je die missie dan??? trouwens lantyz, mooie car. en die screen van mij, mooi wapen heb ik he Bewerkt: 25 februari 2005 door Lantyz Reageren
richt Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 (bewerkt) moelijk, hint? Bewerkt: 25 februari 2005 door richt Reageren
Lantyz Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 Hint: Tijdens de missies kom je er niet in de buurt, maar tijdens het halen van de 100% wel. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 er is dus een unique stunt jump, rampage of HP. als er een HP ligt dan ben ik de l*l want ik heb een modje voor 100 new HP's Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.