Baffie Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Hint: Tijdens de missies kom je er niet in de buurt, maar tijdens het halen van de 100% wel. Dat weet je nooit zeker, voor sommige missies kom je overal wel. Mogen we ook in de volgorde 1. Eiland: Linker-Rechter 2. Gebied (Downtown, Little Haïti, Vice Point) 3. Winkel (in de buurt van gebouw) 4. Straat 5. Uiteindelijk de locatie gaan raden? ____________________________________________________________________ Trouwens, ik denk dat ik het eiland al weet: Namelijk het rechter-eiland omdat er een "flyer" op de grond ligt. Aangezien je in de missie Dildo Dodo (officieel) alleen maar boven het rechtereiland kom móét de screen wel op het rechtereiland genomen zijn. Klopt dat? De locatie is volgensmij hier, alleen zeker weten doe ik het niet. Reageren
Lantyz Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Dat weet je nooit zeker, voor sommige missies kom je overal wel. Dat weet ik wel zeker; je bent hier niet geweest met een missie. Mogen we ook in de volgorde gaan raden? Probeer eerst nu maar te zoeken; Hij valt nog wel mee in moeilijkheid. Aangezien je in de missie Dildo Dodo (officieel) alleen maar boven het rechtereiland kom móét de screen wel op het rechtereiland genomen zijn. Klopt dat? Nee, dat klopt niet; De flyers komen op beide eilanden voor. De locatie is volgensmij hier, alleen zeker weten doe ik het niet. En dat klopt ook niet, en dat weet ik wel zeker Reageren
richt Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) Het is op de voorkant van het schip dat ook in GTA III is, op de achter kant van het schip staat " Chartered Libertine Lines " ik weet niet hoe je een screen moet uploaden? kan iemand mij dat uitleggen? ok thnx Dragonmaster hie is de screen imageShack Bewerkt: 26 februari 2005 door richt Reageren
Silverwing Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) Je gaat naar Imageshack en dan zie je daar staan een balkje en daarnaast bladeren. Kies je bestand en klik op 'Host it!'. Daarna zie je de links staan. Je kiest 'Hotlink for forums(1). Je kopieert die link en plakt hem in je tekstvak. Bij Bitmap heb je maar 1 link en dat is ook een goeie. Voor meer Hulp moet je op de Helpdesk van Lantyz kijken Bewerkt: 26 februari 2005 door Dragonmaster Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 Het is op de voorkant van het schip dat ook in GTA III is, op de achter kant van het schip staat " Chartered Libertine Lines " Jups, correct. (op het feit na dat dit niet het schip is wat ook in GTA III ligt, dat is net dat andere schip ) Maar de screen is juist. Aan Dragonmaster de eer om een nieuwe screen te posten. [EDIT: Ik bedoelde uiteraard Richt, niet Dragonmaster, excuses] Reageren
richt Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 @ Lantyz : ik d8 toch echt dat ik het juste andwoord gaf hoor. zal ik die niuewe screen maar posten? http://img139.exs.cx/my.php?loc=img139&ima...teposten0bg.png Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 (bewerkt) is het hier en trouwens QUOTE (richt @ Feb 26 2005, 09:23 PM) Het is op de voorkant van het schip dat ook in GTA III is, op de achter kant van het schip staat " Chartered Libertine Lines " Jups, correct. (op het feit na dat dit niet het schip is wat ook in GTA III ligt, dat is net dat andere schip ) Maar de screen is juist. Aan Dragonmaster de eer om een nieuwe screen te posten. hoe kom je er zo bij dat dragonmaster mag plaatsen. hij heeft niet eens een poging gewaagd - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - zo dat posten gaat vlot. ik zit niet eens een maand op dit forum en nu al iets in de 30 posts. bij een ander forum had ik dat pas na 3 maanden Bewerkt: 27 februari 2005 door oeneboy Reageren
richt Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 oeneboy, het is GOED jij mag de volgende screen posten! Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 ok hier is ie dan. ik denk niet echt dat ie moeilijk is maar ja: TADAM TADAM BOEM BOEM SJJJJJJJ OOPS de radio is stuk succes. en noem me maar oene hoor. niet dat het erg is dat je me oeneboy noemt maar dat scheelt je weer 3 knopjes in te toetsen [EDIT door Lantyz: Plaatje ingevoegd. Met de tag kan je je plaatjes op het forum zichtbaar maken] Reageren
richt Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 zon oude bus in de dirt ring? Reageren
Lantyz Geplaatst: 27 februari 2005 Rapport Geplaatst: 27 februari 2005 (opmerking @ Richt tussendoor: Sorry, ik tikte de verkeerde naam. Jij had hem inderdaad goed. Mijn excuses.) Reageren
Baffie Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 Het is volgensmij ook in zo'n oude bus. Er staat er ook één in Little Haïti, vlakbij unieke stunt 6, in de buurt van Kaufman Cab's. Is dat de goede locatie? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 een bus in dirtring dat is goed. nu nog ff zeggen welke bus. wees snel richt dan heb je nog kans. je hebt ze aardig op weg geholpen. succes nog voor de andere Reageren
richt Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 ik kan op dit momnt niet antwoorden want ik kan geen VC speelen! mijn PC is aan het formateeren en ik heb aleen mijn internet PC nog! daar werkt VC niet op, aan een ander de Kans! grijp je kans! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 28 februari 2005 Rapport Geplaatst: 28 februari 2005 oke hij is klein maar jullie zullen hem vast wel raden! waar is de screen genomen? Radar vereist :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.