Baffie Geplaatst: 15 maart 2005 Rapport Geplaatst: 15 maart 2005 Is het misschien niet bij DBP Security? Je komt er langs bij de missies Autocide en Bar Brawl. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 (bewerkt) bijna goed oene :blink: Bewerkt: 16 maart 2005 door oeneboy Reageren
Johnny Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 Waarom maken jullie niet gwoon een screenshot :unsure: ?!! Dit is irritant voor de persoon die de screenshot heb geplaatst die je moet raden. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Geplaatst: 16 maart 2005 ach ja een foutje moet kunnen wist niet uit me kop waar de DPB security licht dus ik dacht dat ie heel heel warm was maar dat viel eigenlijk wel mee. 1 blok verder oene :blink: Reageren
MrKooKie Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 De screen is in de mod GTA Revolution gemaakt, een goede mod trouwens, maar er kan misschien iets veranderd zijn. Maak even een nieuwe zonder mod van dezelfde locatie. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 nee hoor hij valt net buiten de locatie. ik heb die mod nu even niet meer omdat ik gta opnieuw geinstalleerd heb en ik heb het opgezocht. en het was er nog. dus raad maar raak. oene Reageren
8-Ball Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 Is het niet op de plek bij de boksbeugel? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) nee het is iets meer naar hwt noorden oene o ja ik geef een hele vage tip -tip geclosed- vaag he oene edit : tip leed tot te veel problemen Bewerkt: 28 maart 2005 door oeneboy Reageren
richt Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 600 3 laag is dat met VC positionner of zo iets ? Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 (bewerkt) nee het is gewoon een tip het zijn zeg maar woorden maar dan afgekort met een beetje kennis van gta en een kaart kun je het zo vinden Bewerkt: 24 maart 2005 door oeneboy Reageren
Na$! Geplaatst: 24 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 hij doet het.en baffie zon packer dat is toch die lange auto waar je overheen kan rijden. :unsure: :rolleyes: najah nee het is niet goed ff offtopic. wat vinden jullie van mijn skin. niet op de handen letten die zijn nog niet goed. oene :huh: nou dit duurt me te lang jullie krijgen een tip: (als je wilt natuurlijk) start spoiler het is op het eerste eiland end spoiler hij is te moeilijk denk ik. en waarom antwoord alleen baffie hier nog richt zijn vc is dood dus die kan geen vc spelen. maar zoals marco vercetty. die heeft dit topic zelfs gemaakt. dus gaan jullie nog raden of hoe zit dat hij is te moeilijk dat weet ik gewoon. of komen jullie hier nou gewoon niet meer. dus als je hier komt waag gewoon een poging ik heb al gezegd het is op het errste eiland dus wel ff antwoorden anders krijg ik het gevoel dat hier niemand meer op komt ik heb een enor tijdgebrek endaarom antwoord ik al helemaal niet meer en zeker nu ik terug wat kostbare tijd over heb ga ik die nu niet verknoeien aan een screenshot topic mss heb ik binnenkort nog wel even trg tijd. Reageren
The Godfather Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 ik weet niet wat je hebt gerookt maar dat zou ik maar niet weer doen. ik snap niet waar je het over hebt Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 ik weet niet wat je hebt gerookt maar dat zou ik maar niet weer doen.ik snap niet waar je het over hebt marco vercetti (de topic-starter) post nooit... ik heb weinig tijd, en ik ga het niet verknoeien aan dit topic Snap je Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 ja ik snapte wel dat marco vercetty weinig tijd had oene Reageren
'EL Dorado' Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 Oké...waar leid dit naartoe?Nu ben ik in de war :wacko: . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.