Lantyz Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 [moest ik een nieuwe pposten dan ik d8 toc hecht dat ik zei :baffie jij zat er het dichtst bij.hij mag de volgende doen. ik heb heb m zelfs een PM gestuurd en toen zei hij van voor vrijdag komt die screen niet of zoiets this inmideels alle vele vrijdagen verder maar hij heef tdus niks gepost oene Je hebt gelijk, excuse moi, mijn fout. Maar ik neem aan dat je weer online bent nu je weer post. Hoe dan ook, we zijn nu toch alweer verder gegaan. Aan MClaw de voortgang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZUMZUM Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2005 (bewerkt) oops ik heb dat bericht gedubbel post ik zal wel periongeluk op vorige geklikt hebben en ik d8 oh eb ik m nog niet gepost ik piost dus antwoord op deze vraag in dit bericht zo kan ik die berichtjke toch nog nuttig maken en baffie ik ben nu niet boos :angry: oene nou mclaw kan niet aan screen komen. wie gaat???? Bewerkt: 12 mei 2005 door oeneboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.