Mynameisjeff Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) ik heb via zoek funcie gedaan zag niks dus me vraag is hoe hebbe jullie darius verlsagen ik met mitsubitsi hij was standerd en aleen pro moter en pro nitro de race ware gemakkelijk jammer dat je met die audo niet zelf kaN pimpen en zelf gwn door stad kan rijde zo als bij nfs mw kon je met bmw wel gewoon door stad rijden Bewerkt: 22 augustus 2007 door indo1991 Reageren
thug Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 ik heb em verslagen met de mercedes mclaren. ik vond darius ook redelijk gemakelijk maar ik heb hem ook al eens op de ps2 versie verslagen dus ja. Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 jhao je moet gewoon goed consetreren dat lukt het wel voor al bij cayon race ander ga je de fout in Reageren
[Xplode] Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Nissan Skyline, helemaal standaard behalve met NOS erin. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 15 september 2007 Rapport Geplaatst: 15 september 2007 Nissan Skyline, helemaal standaard behalve met NOS erin. kan niet skyline krijg je maar als je darius verslaat ofwel heb je gemod of een trainer gebruikt Reageren
thug Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 nee toch als je begint met tuners wagens krijg je die toch gewoon bij als je een race wint alé denk ik want ik ben met exotic begonnen. Reageren
GTA rullezzz Geplaatst: 16 september 2007 Rapport Geplaatst: 16 september 2007 ik heb hem vandaag verslagen met een mithubishi ofzow een lancer die stuurt super goed en de acceleratie is geweldig perfoct voor canyon Reageren
kakevent gta Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) volgens mij een shelbe en een corvette of een mustang heel lang geleden dat ik het gespeeld heb ik heb hem wel 2 keer uitgespeeld was veel te makkelijk Bewerkt: 29 september 2007 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.