Sjorszzz Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Hallo ik heb armax voor de ps2 en ik heb bij codes daarvoor op internet een paar cheats gevonden waardoor je alles onder water kan laten staan. maar weet iemand hoe dit werkt en hoe je deze code moet invoeren? want ik snap dr niks van er staad iets in het engels dat je voor PAL de eerste 2 lijnen of regels moet veranderen. het staat er zo--->ARMax Conversions: Here's +24m converted to ARMax NTSC: (confirmed, works) QY7E-206T-TG2G9 61XM-M5MD-MNVUV MVR9-DG6N-KNMW6 6TAZ-ED7B-NH8HR KGAF-7RKT-H6PG4 2M0Q-UH3Y-D2EKA AT06-U4CX-GXHJ9 T2Y5-1AUD-HBKRK 15FX-ZCY0-C69Z8 1NP9-34MZ-DC89U 7JNA-UWQ2-1Z499 ZM0Y-B982-5058W KPT3-D6V4-5T9MQ QGKX-MEZK-RQBQH G6HN-7JBP-DEWR9 8J2X-CRN1-AQW0K JXAH-XEBY-XN4J0 For PAL, you must change the first two lines to one of: water level = +4 NDF2-ZX2T-DZ1YE U67Z-T1HY-PVMWK water level = +8 VK74-EF5G-33T7G 0XPC-Z702-7V4CQ water level = +10m XR57-CWR3-95A7E BK4D-B7Q9-AHFZ2 water level = +13m JYM9-ZHQ3-U1HYE HPRV-XW54-NWFNJ water level = +18m BXPT-P7E3-6DDX9 TW56-YQWC-UGQ19 water level = +24m 91YM-JXM1-31Z24 61XM-M5MD-MNVUV water level = +30m RTY8-5FMX-F2UQ0 62GK-DCXT-RZAJ6 water level = +40m C78Z-J72D-JM2ZR E6Y6-HEMM-HKTNG het lijkt me dan dat je dan de eerste 2 regels van die lange cheat moet weg halen en dan 1 van de daar onder staande codes moet vervangen. maar dit werkt niet dus help my hier een link naar de site waar het vandaan komt(staat wel in het engels)http://www.cheatdevice.com/gta/sa.htm#waterlevel P.S sorry voor de lange tekst Bewerkt: 17 augustus 2007 door Bling Topictitel beschaafder gemaakt. Reageren
Wijst Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Maar op een Playstation 2 zitten toch geen A,B,C enzovoort. Dit lijken meer van die codes die je moet invoeren als je een game instraleert. Je kan >>hier<< alle cheats van GTA San Andreas vinden ! Ik heb het even nagekeken en ben tot de conclusie gekomen dat je dit helemaal niet bedoelde :$ Sorry voor de nutteloze post ! :$ Bewerkt: 17 augustus 2007 door Wijst Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Als je armax hebt heb je al een X-aantal codes standaard op de armax-disc staan, dus de kans bestaat dat ze er al op staan. Zo niet dan moet je even de laatste update binnenhalen. Hoe je dat moet doen heb ik drie dagen geleden nog uitgelegd in >dit topic<. Codes zelf invoeren is ook mogelijk, maar daar heb ik geen ervaring mee, maar ik mag toch aannemen dat dat beschreven staat in de handleiding die er ook standaard bijgeleverd wordt. Probeer dus eerst de update en als dat niet lukt met de hand invoeren. Succes Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Ik heb op die andere topic gekeken en op de site www.codejunkies.com en gekeken bij die laatste update hoe dat moest maar daar staat alleen hoe dat moet met die extra CD die bij armax hoort te zitten. en vreemd genoeg heb ik alleen de armax cd/dvd gekregen. maar je zei dat het ook mogelijk was zonder die extra CD ik kan het alleen nergens vinden hoe dat moet. en ik heb inderdaad al heel veel standaard codes er op staan maar niet die van de waterlevel cheat. en ik weet zelf wel hoe je de codes met de hand moet invoeren en dat heb ik ook al bij heel veel codes gedaan. maar alleen bij die waterlevel cheat snap ik dr niks van want er staat dat je iets moet veranderen. dat heb ik gedaan maar tog doen ze het niet. doe ik iets verkeerd??? het lijkt me sterk dat ik elke keer een verkeerde letter invoer want ik heb het al wel 10 keer opnieuw geprobeerd. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Als je problemen ondervindt met die codes die je op dat andere forum hebt gevonden lijkt mij dat je je vraag beter in dat forum kan stellen. Ik weet te weinig van die codes af omdat ik ze zelf niet gebruik. Voor die update zou je misschien contact kunnen opnemen met Datel via codejunkies.com. Voor nu heb ik eenmalig even de laatste update als bijlage toegevoegd, voor volgende updates zal je dus eerst even contact moeten opnemen met Datel. Succes De bijlage bevat een ingepakt bestand (.zip) deze dien je dus eerst met bijvoorbeeld winrar of winzip uit te pakken alvorens je het bestand codelist.bin middels een USB-stick gaat gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.