Jump to content

Armax-cheat vraagje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo

ik heb armax voor de ps2 en ik heb bij codes daarvoor op internet een paar cheats gevonden waardoor je alles onder water kan laten staan.

maar weet iemand hoe dit werkt en hoe je deze code moet invoeren?

want ik snap dr niks van er staad iets in het engels dat je voor PAL de eerste 2 lijnen of regels moet veranderen.

het staat er zo--->ARMax Conversions:

Here's +24m converted to ARMax NTSC: (confirmed, works)

QY7E-206T-TG2G9

61XM-M5MD-MNVUV

MVR9-DG6N-KNMW6

6TAZ-ED7B-NH8HR

KGAF-7RKT-H6PG4

2M0Q-UH3Y-D2EKA

AT06-U4CX-GXHJ9

T2Y5-1AUD-HBKRK

15FX-ZCY0-C69Z8

1NP9-34MZ-DC89U

7JNA-UWQ2-1Z499

ZM0Y-B982-5058W

KPT3-D6V4-5T9MQ

QGKX-MEZK-RQBQH

G6HN-7JBP-DEWR9

8J2X-CRN1-AQW0K

JXAH-XEBY-XN4J0

For PAL, you must change the first two lines to one of:

water level = +4

NDF2-ZX2T-DZ1YE

U67Z-T1HY-PVMWK

water level = +8

VK74-EF5G-33T7G

0XPC-Z702-7V4CQ

water level = +10m

XR57-CWR3-95A7E

BK4D-B7Q9-AHFZ2

water level = +13m

JYM9-ZHQ3-U1HYE

HPRV-XW54-NWFNJ

water level = +18m

BXPT-P7E3-6DDX9

TW56-YQWC-UGQ19

water level = +24m

91YM-JXM1-31Z24

61XM-M5MD-MNVUV

water level = +30m

RTY8-5FMX-F2UQ0

62GK-DCXT-RZAJ6

water level = +40m

C78Z-J72D-JM2ZR

E6Y6-HEMM-HKTNG

het lijkt me dan dat je dan de eerste 2 regels van die lange cheat moet weg halen en dan 1 van de daar onder staande codes moet vervangen.

maar dit werkt niet dus help my _O_

hier een link naar de site waar het vandaan komt(staat wel in het engels)http://www.cheatdevice.com/gta/sa.htm#waterlevel P.S sorry voor de lange tekst ^_^

Bewerkt: door Bling
Topictitel beschaafder gemaakt.
Geplaatst: (bewerkt)

Maar op een Playstation 2 zitten toch geen A,B,C enzovoort. Dit lijken meer van die codes die je moet invoeren als je een game instraleert. Je kan >>hier<< alle cheats van GTA San Andreas vinden ! :tu:

Ik heb het even nagekeken en ben tot de conclusie gekomen dat je dit helemaal niet bedoelde :$ Sorry voor de nutteloze post ! :$

Bewerkt: door Wijst
Geplaatst:

Als je armax hebt heb je al een X-aantal codes standaard op de armax-disc staan, dus de kans bestaat dat ze er al op staan. Zo niet dan moet je even de laatste update binnenhalen. Hoe je dat moet doen heb ik drie dagen geleden nog uitgelegd in >dit topic<. Codes zelf invoeren is ook mogelijk, maar daar heb ik geen ervaring mee, maar ik mag toch aannemen dat dat beschreven staat in de handleiding die er ook standaard bijgeleverd wordt. Probeer dus eerst de update en als dat niet lukt met de hand invoeren. Succes :sigaar:

Geplaatst:

Ik heb op die andere topic gekeken en op de site www.codejunkies.com en gekeken bij die laatste update hoe dat moest maar daar staat alleen hoe dat moet met die extra CD die bij armax hoort te zitten.

en vreemd genoeg heb ik alleen de armax cd/dvd gekregen.

maar je zei dat het ook mogelijk was zonder die extra CD ik kan het alleen nergens vinden hoe dat moet.

en ik heb inderdaad al heel veel standaard codes er op staan maar niet die van de waterlevel cheat.

en ik weet zelf wel hoe je de codes met de hand moet invoeren en dat heb ik ook al bij heel veel codes gedaan.

maar alleen bij die waterlevel cheat snap ik dr niks van want er staat dat je iets moet veranderen.

dat heb ik gedaan maar tog doen ze het niet. :N

doe ik iets verkeerd???

het lijkt me sterk dat ik elke keer een verkeerde letter invoer want ik heb het al wel 10 keer opnieuw geprobeerd. :duh:

Geplaatst:

Als je problemen ondervindt met die codes die je op dat andere forum hebt gevonden lijkt mij dat je je vraag beter in dat forum kan stellen. Ik weet te weinig van die codes af omdat ik ze zelf niet gebruik. Voor die update zou je misschien contact kunnen opnemen met Datel via codejunkies.com. Voor nu heb ik eenmalig even de laatste update als bijlage toegevoegd, voor volgende updates zal je dus eerst even contact moeten opnemen met Datel. Succes :sigaar:

De bijlage bevat een ingepakt bestand (.zip) deze dien je dus eerst met bijvoorbeeld winrar of winzip uit te pakken alvorens je het bestand codelist.bin middels een USB-stick gaat gebruiken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...