matt Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Zou iemand voormij de Paramedic en Viligante kunnen doen?? Alvast Bedankt Missies:Paramedic en Viligante Cheaten:Nee Versie:2.0 Overig:n.v.t Grtz, matt Bewerkt: 17 augustus 2007 door matt
Bigstijn Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Paramedic - Mission passed! Beloning: $$$ Ik heb geen mods en/of cheats gebruikt, Nog veel plezier met San Andreas! Hier is je savegame: GTASAsf1.b Zou iemand anders even 'Viligante' willen doen? Bewerkt: 17 augustus 2007 door Bigstijn
matt Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Nou vergeet ik mn savegame te posten GTASAsf1.b
sevaboy Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Sorry het lukt gewoon niet, elke keer als ik Paramedic doe krijg ik perongeluk 1 ster, en trekt zo'n politie agent mij er uit. En bij Viligante is het gewoon precies hetzelfde, maar dat komt allemaal door 'Riot'. Zou iemand anders hem kunnen overnemen? Ik neem je wel over,vanavond is het klaar Edit:Ow,srry,ik heb V1,dus ik kan je niet helpen Bewerkt: 17 augustus 2007 door sevaboy
xgaming Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Sorry het lukt gewoon niet, elke keer als ik Paramedic doe krijg ik perongeluk 1 ster, en trekt zo'n politie agent mij er uit. En bij Viligante is het gewoon precies hetzelfde, maar dat komt allemaal door 'Riot'. Zou iemand anders hem kunnen overnemen? TIP: Ga naar een andere stad Als het dan niet lukt doe ik hem wel
matt Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Sorry het lukt gewoon niet, elke keer als ik Paramedic doe krijg ik perongeluk 1 ster, en trekt zo'n politie agent mij er uit. En bij Viligante is het gewoon precies hetzelfde, maar dat komt allemaal door 'Riot'. Zou iemand anders hem kunnen overnemen? Maakt niet uit , en toch bedankt Kan iemand anders t proberen??? alvast bedankt !
matt Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Paramedic - Mission passed!Beloning: $$$ Ik heb geen mods en/of cheats gebruikt, Nog veel plezier met San Andreas! Hier is je savegame: GTASAsf1.b Zou iemand anders even 'Viligante' willen doen? Bedankt!
matt Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Zou iemand ook de Viligante kunnen doen??? GTASAsf1.b
-Matthijs- Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Vigilante - Mission Passed! Beloning: Armor - $$$ De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 17 augustus 2007 door -Matthijs-
matt Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Vigilante - Mission Passed!Beloning: Armor - $$$ De savegame zit onder de bijlage. Heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! bedankt!!!
Recommended Posts