Little Jacob Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Heej mensen ik heb gister de mod enterable buildings FINAL gedownload. En toen installeerde ik hem ging goed zoals de bestanden in de map "data" zetten. Maar wat blijkt nou ik installeer de bestanden in gta3.img en gta3_int.img ofzo. en dan krijg ik met het laden van new game een foutmelding (savegame btw ook)... Dus ik pak de backups en zet ik weer terug en alles laad weer. Wat doe ik fout? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Waarschijnlijk heb jij de verkeerde versie, Er zijn 3 verschillende versie's: V1.00: Deze versie zat bij de allereerste uitgave's van San Andreas. In deze versie kan je mods instaleeren. V1.01: In deze versie is het ook mogelijk om te modden, en er zijn een aantal 'Bugs & Glitches' weggehaald. V2.00: Zodra er verborgen Sexscene's[/font] werden ontdekt in v1.00 werd deze meteen uit de schappen gehaald en kwam v2.00 in de plaats waar de Sexscene's[/font] er niet meer waren. Ik wil graag v1.00 om te modden? En ik wil zien wat mijn huiddige versie nu is! V1.00: Dit staat nergens in het spel. V1.01: Dit staat rechtsonder in het hoofdmenu/ mainmenu. v2.00: Dit staat ook rechtsonder in het hoofdmenu/ mainmenu. Als je v1.00 om mods te kunnen bespelen moet je deze patch downloaden: Klik. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Bedankt ik zal het proberen. En ja je hebt gelijk ik heb een latere versie omdat mijn eerste kwijt was k installeer nu de patch. EDIT: Hij doet het nog niet Kan het liggen aan dat ik N00bmod v2 ook geinstalleerd heb vantevoren? heb nu San andreas opnieuw geinstalleerd en ga nu weer enterable buildings final installeren. En ff zonder de n00bmode. Kijken of die het dan wel doet. Huh? Hij doet het nog niet ik begrijp het egt niet meer... Ik installeer alles weer in gta3.img en gta3_int.img en bij data en start new game en rond de 50% kapt ie ermee. De patch is geinstalleerd, in main menu staat geen versie meer. Dus waarom doet ie het niet? Of ligt het aan enterable buildings mod FINAL. Iemand nog zo'n probleem? want bij enterable buildings versie nogwat deed ie het eerst ook niet en naar paar keer proberen en opnieuw installeren wel. Maar toen wist ik nog niet dat final ook uit was. en op youtube staat een filmpje van iemand die in de LS airport is met behulp van de enterable buildings mod final. Bewerkt: 17 augustus 2007 door DJ CJ Reageren
Bigstijn Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Ik zou San Andreas opnieuw instaleren, het ligt inderdaad hoogstwaarschijnlijk aan de N00B mode v2.0. Deze werkt echter moeilijk samen met andere mods. Ik zou na het opnieuw instaleren alleen de Enterable Building mod instaleren en de patch weer opnieuw uitvoeren. Dan hoort hij wel te werken. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Heb je hem wel goed geïnstalleerd? Je moet de bestanden niet in de map data zetten, althans, zo makkelijk gaat het niet. In de readme staat: how to install:1. replace all files in your gta3.img with my files located in "gta3.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files) 2. replace all files in your gta_int.img with my files located in "gta_int.img Dir" (you will need the IMG Tool 2.0. Don't forget to backup your files) 3. copy "Data" to "yourgamedir" Vertaald: Hoe te installeren:1. Vervang alle bestanden uit jouw gta3.img met de bestanden uit "mijn" (de maker van de mod dus) die in de map "gta3.img" te vinden zijn. Hiervoor heb je de IMG Tool 2.0 nodig. Vergeet niet een backup te maken van je bestanden! 2. Vervang alle bestanden uit jouw gta_int.img met de bestanden uit "mijn" (de maker van de mod dus) die in de map "gta_int.img" te vinden zijn. Hiervoor heb je de IMG Tool 2.0 nodig. Vergeet niet een backup te maken van je bestanden! 3. kopieer "Data" naar "jouw game map" Kijk hier voor een handleiding over de IMG Tool! Reageren
Little Jacob Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Heb precies gedaan wat in de readme staat. In de gedownloade mapje staat "data" en daarin gta ofzo die kopieer ik dus naar mijn gta san andreas map Program files/rockstargames/gta san andreas/data. En dan staat er maps en van die bestanden kopieer je in de mapjes EntMod bijvoorbeeld... En dan nog de Gta3.img en gta3_int.img. Ik open gta3.img met imgtool en zoek de bestanden op verwijder ze allemaal en voeg ze opnieuw toe (de nieuwe)... het zelfde met gta3_int.img. Klopt dit? En ik heb gta opnieuw geinstalleerd zonder n00bmode v2 en de patch opnieuw gedaan en alles geinstalleerd overnieuw maar nog steeds kapt ie ermee op 50 % EDIT: ik keek op handlijding voor img tool en ik zag van dat je na dat je bestanden hebt verwijderd etc.\ eerst Rebuild Archive moet doen. Dat wist ik dus niet maar kan dat uitmaken? Dat ie het daarom mischien niet doet. Zou dat kunne? Bewerkt: 17 augustus 2007 door DJ CJ Reageren
joppie Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Even over dat laatste, zelf doe ik dat nooit. ik heb 2 soorten IMG Tools, met de een maak ik back-up's en met de ander zet ik ze erin 'Eerst maak ik back-up's van de bestanden die ik wil veranderen' 'Daarna zet ik de downloads (.TXD en .DFF) erin, dan overschrijft ie ze als het ware en dan pas rebuild archive'. Ik heb zelf de: IMG Tool en de Multi IMG Tool Reageren
Little Jacob Geplaatst: 17 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Ja maar als ik dus rebuild archive doet na alle bestanden te hebben "overgeschreven", moet ie het wel doen? Of nog steeds niet. Maar dan moet ik nu gta san andreas opnieuw installeren, en dan alles installeren + rebuild archive drukken. Zou die het dan wel doen? Want ik snap het niet de patch heb ik ook al gedaan en daarop zouden mods beter moeten werken. Maar nee hoor, lukt nog steeds niet. De n00bMode v2 wel gewoon. Maar als ik iets op gta3.img/gta3_int.img moet doen, dan doet hij het niet. Vaag geval Bedankt mensen, hij doet het namelijk. Hoe? Nou ik heb dus wat jullie zeiden san andreas opnieuw geinstalleerd (zonder n00bmode v2) en dan gta3.img geopend met imgtool 2.0 en dan met de rechter muisknop op bijvoorbeeld 51_jetdoor.dff geklikt en dan gekozen: Replace. En dan met 51_jetdoor.dff vervangen uit het mapje van mij mod. Zo bij alles gedaan en dan Rebuild archive. Wachten wachten... Start ik het spel op kies ik new game en hij laad dus helemaal. Het werkt perfect. Thanks allemaal!! >>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd, gebruik de 'Bewerk' knop om je bericht te bewerken. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.