.Djanick Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) omdat andere mensen het ook doen en ik het een aardig goed idee vind, zal ik vanaf nu ook in dit forum mijn designs posten die ik vanaf nu gemaakt heb. design 1:color:B&W:info: aangezien de vorige design nogal lame was, hier een nieuwe *p.s: designs worden niet mooier van veel effects, het gaat om de outcome* C&R??Looking Eye:orgineel:Outcome:Lost Bride:Color: Bewerkt: 12 september 2007 door .Djanick Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 het ziet er goed uit... ik heb alleen ff 1 dingetje : in neem aan dat dat blauwe een c4d render was, je had die aan de rechter kant miss zo kunnen plaatste dat het net het touw van de boog lijkt, nu loopt hij net iets te scheef daarvoor... voor de rest ziet het er goed uit hoor Reageren
.Syfes Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Commentaar : Je bent wordt echt een pro.Maar toch moet je wat dingen aanpassen . De rechtse kant vind ik niet goed omdat je daar bijna niets hebt aangedaan (altans dat ziet er zo uit). De kleur van je c4d past niet bij je achtergrond en je render .Je moet kleuren nemen die bij elkaar passen . KUTFGW 7/10 Reageren
S()nny Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 wel mooie sigs hoor maar dit is mijn rate.. ik vind het links wel een beetje leeg maar wel grappig die effecten.. en regts is denk het iets te veel van het goeie van nu lijkt het naar mijn mening ietsjes te leeg..en je naam had denk ik gwoon een ander font gedaan ik plaats van met bevel & emboss.. ik hep eerlijk gezegd wel iets betere sigs van je gezien.. mijn rate. 6.5/10 Reageren
Muay Thai Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik weet het niet maar vind hem gewoon heel erg mooi heel en daarvoor geef ik je een 10. Reageren
Sunray Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik vind het wat minder. De rechterkant van je sig is me wat te druk. + nog eens die paar lijntjes dat maakt het extra drukker. Als je eens goed kijkt is het net alsof je achtergrond 2 verschillende onderdelen heeft. Anders vind ik hem wel mooi. 7/10 Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 september 2007 nieuw design gemaakt genaamd "looking eye" het duurde even voordat ik weer een design kon maken en niet op de helft photoshop te sluiten vanwege irritatie van mislukte dingen design staat ook in beginpost Reageren
.Djanick Geplaatst: 2 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2007 hoopte dat er geen bumps aan te pas zouden komen, maargoed toch pas de 1e Bump \o/ Reageren
.Djanick Geplaatst: 8 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2007 ik hoop toch nog op een reactie heb er namelijk nogal lang aan gewerkt C&R? Reageren
.Djanick Geplaatst: 12 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2007 (bewerkt) aangezien er niemand rate op mijn design "looking eye" hier een nieuwe genaamd "lost bride" P.S: rate mag hoor Bewerkt: 12 september 2007 door .Djanick Reageren
.Djanick Geplaatst: 14 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2007 aangezien er 2 weken geen 1 rate is geweest, alsof ik compleet negeerd word en op andere topics meer dan 10 mensen kunnen reageren op 1 design besluit ik me hierbij gelijk even terug te trekken van het laten zien van mijn nieuwe designs aan jullie , ik photoshop nu al ongeveer meer dan 1 jaar en vind het altijd leuk om designs te laten raten, maar als je op den duur geen 1 reactie meer krijgt begint de lol er van af te raken, natuurlijk ik kan ze aan mensen op msn laten zien die er geen bal van snappen dan zeggen ze "mooi, leuk," maar daar heb ik niets aan, daarom zit ik ook op een forum, om mensen die op dezelfde hoogte zitten qua kennis met photoshop die me dingen kunnen bijleren, maar dat gevoel heb ik jammer genoeg niet meer echt hiet, ik laat dit topic dus even ver achterwegen en ga de weg naar een ander forum kiezen *naam hoef ik niet te noemen, zou alleen maar reclame zijn* bij deze wil ik dus gewoon even mededelen dat ik stop met mijn designs te laten zien op dit forum. greetz Reageren
Eros Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 (bewerkt) Ik begrijp je wel. Op dit forum zitten ook niet veel ervaren Photoshoppers. En je hebt geen garantie op commentaar. Een forum over GFX lijkt me beter om je werk te showen. Bewerkt: 16 september 2007 door Eros Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.