RS-modder Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Hoi i heb lang gelden eens een flight simulator gehad volgensmij was het X. Toen ik hem had geinstaleerd wou ik natuurlijk spelen(duh). Ik drukte op play en wachte totdat het laden voorbij was na 5 min nog niks. I dagt dankijk ik ff tv(10min later)klein stukje verder. Na een half uur kon ik pas spelen en was hij zo sloom(na 10 min vlog ik nog niet) Nu(na een paar maanden) vraag ik me af hoe kon hij ooit zo sloom zijn Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Flight Simulator X is een spel dat heel erg veel vraagt van je PC, dus ik denk dat het daar mee te maken heeft. Het is natuurlijk een erg groot spel, dat veel ruimte nodig heeft op je harde schijf (bij mij 13GB). Het beste wat je dan kunt doen is alles op zijn laagst zetten, maar dan heb je nog de kans dat hij niet vloeiend loopt. Eigenlijk heb je gewoon een goede PC nodig om hem te kunnen draaien, dus je moet goed naar de specifcaties van het spel kijken. Reageren
Wesley Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Dat probleem komt me erg bekend voor.. Maar ik had dit bij multiplayer, als ik wou laden, ging dat echt enorm sloom, ik ben er achter gekomen dat me firewal telkens in de weg stond, ik heb dat uit gezet, en sinds die tijd gaat het laden gewoon snel. Ik denk dat het ook kan zijn dat jij je settings wat lager moet zetten, dat zou goed kunnen dat je PC dat niet aankan, zulke hoge settings. Ik hoop dat ik je kon helpen, anders zou je met Microsoft contact moeten opnemen. Groeten, Wesley @Matthijs, Jij hebt blijkbaar de gewone FSX, ik heb FSX deluxe edition, totale grootte... 15GB Reageren
RS-modder Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Ok jongens echt heel erg bedankt. Reageren
yvea0 Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Ok jongens echt heel erg bedankt. Flight simulator X verreist geen goede computer, Op mijn vaders computer( een hele slechte met een 32 mb videokaart!! ) Werkte hij. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Ok jongens echt heel erg bedankt. Flight simulator X verreist geen goede computer, Op mijn vaders computer( een hele slechte met een 32 mb videokaart!! ) Werkte hij. In principe kun je hem op elk systeem installeren. Gaat er meer om dat je een goede PC nodig hebt om hem te kunnen draaien. Kijk, dat je hem kan draaien is één. Twee is dan hoe hij draait. Zeg nu zelf, een game die niet goed loopt en veel schokt zal veel minder in de smaak vallen als hij perfect draait op een systeem dat hem beter aankan. Op de achterkant van een hoesje zie je bijvoorbeeld ook altijd de eisen staan. Deze zijn vooral bedoeld om het spel zo optimaal mogelijk te laten draaien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.