~> GizmO <~ Geplaatst: 19 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Echt strak. Ik heb altijd al iets gehad met simpele dingen. Gewoon heel simpel (uiterlijk, heb het hier niet over de tijd die erin zit etc.) en erg strak. Zoals we gewend zijn van jou. Keep it up Reageren
Eli R Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Kom op jongens, geef nog maals een reactie. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 (bewerkt) tja ik weet dat hij niet van de effecten hoeft te stikken , maar ik denk dat een paar effectjes het goed zouden doen. Hij is nu nog iets te simpel vind ik. Hey wazuup dat is toch geen raten man, lees de regels eens door Bewerkt: 25 augustus 2007 door Plantebak Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Dat ziet er echt super uit man, is dit helemaal scratch made? Zeer netjes gedaan. Reageren
Eli R Geplaatst: 25 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ik heb de contouren van een foto met de pen tool overgetrokken, als je dat onder scratch verstaat dan wel. en @Plantebak, effecten zijn voor mensen die zelf het designen niet in de hand hebben. Goede photoshoppers doen alles met de hand. Reageren
.Levi. Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 Ziet er goed uit Eli R, een erg mooi gekozen afbeelding moet ik zeggen. Het haar van de man zou wat mij betreft iets levendiger kunnen (ziet er nu wat blokkerig uit), misschien was het wat lastig maar zelf wat erbij verzinnen kan altijd. Ik zie graag wat andere poses die je onder handen gaat nemen. Ga zo door. en @Plantebak, effecten zijn voor mensen die zelf het designen niet in de hand hebben. Goede photoshoppers doen alles met de hand. Effecten zijn natuurlijk niet altijd nodig en veel beginnende designers denken inderdaad vaak dat er tegenwoordig overal een effectje bij hoort, maar dat zegt echt niet dat alle goede (professionele) photoshoppers geen extra effectjes gebruiken.. Of het nou gebruikte of zelfgemaakte effecten zijn, het is al kunst als je er iets moois mee kan maken. Ik denk pas dat je designen niet in de hand hebt als je je eigen creativiteit te weinig laat zien, dat is namelijk voor veel al erg lastig in de design wereld. Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 en @Plantebak, effecten zijn voor mensen die zelf het designen niet in de hand hebben. Goede photoshoppers doen alles met de hand. sorry meneer ik bedoel ook nie dat je het moet vol stompen maar ik vond hem erg leeg, maar als ik zulke reacties krijg zal ik je werk wel helemaal niet raten, schijbaar heb je er toch niets aan als een echte "prof" Reageren
.Levi. Geplaatst: 25 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2007 en @Plantebak, effecten zijn voor mensen die zelf het designen niet in de hand hebben. Goede photoshoppers doen alles met de hand. sorry meneer ik bedoel ook nie dat je het moet vol stompen maar ik vond hem erg leeg, maar als ik zulke reacties krijg zal ik je werk wel helemaal niet raten, schijbaar heb je er toch niets aan als een echte "prof" Eli R wil volgens mij eigenlijk zeggen dat dit soort werk zo hoort, hier hoeven niet altijd extra effecten zoals kleuren, brushes of andere versiersels bij. Veel oefenen eerst zo, later kun je dit soort prachtige werk omzetten in transperant of niet en er dan een prachtig kunstwerk van maken met kleuren, versiersels, brushes noem maar op. En dan gebruik je weldegelijk effecten ja. Voel je niet aangevallen, beide van jullie hadden elkaar gewoon niet goed begrepen. (pb mij als je hier iets over wil zeggen) Graag weer even deze romantische kus verder raten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.