Jump to content

Hotel!?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey

Mijn vraag:

Waar ligt het hotel in San Fierro waar je ook aan het begin van SF een missie hebt gedaan?

Want na die missie werd er gezegd dat je daar terug kon komen voor hotelmissies.

Maar er staat ook geen icoontje op de radar.

In welke buurt ligt dit hotel?

Geplaatst:
Hey

Mijn vraag:

Waar ligt het hotel in San Fierro waar je ook aan het begin van SF een missie hebt gedaan?

Want na die missie werd er gezegd dat je daar terug kon komen voor hotelmissies.

Maar er staat ook geen icoontje op de radar.

In welke buurt ligt dit hotel?

Ik denk dat je het hotel bedoeld waar je een parkeerhulpje moest spelen...

Dit hotel bevind zich in Financial, links van de Victim. (als je kijkt op de plattegrond)

suc6!

Geplaatst:

Jij bedoelt waarschijnlijk de missie 555 WE TIP. Bij deze missie moet je een D.A. agent zijn auto parkeren en vol met drugs stoppen zodat hij word opgepakt. Dit hotel heet het 'Vank hoff' hotel en deze missie's heten: Valet parking. Ik weet helaas niet precies waar het licht.

Geplaatst:

Het hotel is niet de vank hoof hotel maar een andere de parkeermissie kan je tegenover de hoogste puntigste gebouw van san fierro spelen dus haast niet te missen.

Geplaatst: (bewerkt)
Het hotel is niet de vank hoof hotel maar een andere de parkeermissie kan je tegenover de hoogste puntigste gebouw van san fierro spelen dus haast niet te missen.

Dat is het Vank Hoff hotel.

Vank Hoff is een hotel keten die we al kennen uit Vice City (Vank Hoff on the beach). Dit is een welbekende EE, vanwege de Engelse woordspeling die we in de naam kunnen herkennen (Vank Hoff spreek je uit als vankof, en dat klink weer als 'wank off' en dat betekent aftrekken[/font]. De afleidingen hiervan (Vank Hoff in the Park en Vank Hoff on the beach) zijn daarom ook na even doordenken ook grappig.

De keten heeft twee vestigingen in San Andreas. Die bevinden zich beiden in San Fierro. Als bewijs dat het andere hotel tegenover het Big Pointy Building ook tot de Vank Hoff keten behoort, is hier een screen van WikiGTA, vanaf de 555 WE TIP pagina.

555_WE_TIP_2.jpg

Voor meer info over de vestiging in Queens, kijk dan hier ;)

Bewerkt: door MartyCeha

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...