Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zat eens te kijken voor een mooi foto progamma en toen zag ik opeens dit progamma: Photofiltre en GIMP

Ik dacht hee wat is dat het is dus een foto progamma.

Ik wil graag wat dingen ervan weten namelijk:

1:Is het gratis?

2:Is het net zoaties als Photoshop?

3:Wat zijn de voordelen en nadelen?

4:Kan je er mooie Signature mee maken?

5: Zijn er Nederladnse TUT 's van.

6: ZIjn er mensen hier op het forum die er goed mee overweg kunnen en die het progamma zelf hebben?

Ik heb de zoekfuntie gebruikt maar er waren niet echt topics die ik hoopte te vinden :N

Alvast bedankt :tu:

MVG gtaman122 :sigaar:

Bewerkt: door gtaman122
Geplaatst:

Met GIMP kan je ook mooie signatures maken, maar ik raad je Photoshop aan, aangezien de meeste graphicussen op dit forum daarmee werken. ;)

Geplaatst:

Ik ben bezig om Photoshop te krijgen ^_^

Maar ik heb nu Photofiltre daarmee kan ik mooie sign's maken :tu:

Gimp vind ik te ingewikeld alleen nu heb ik een probleem hij slaat nu alle foto's op als Type:: GIMP20 bestamd soort

Maar dat wil ik niet :N weet iemadn hoe ik dit akn veranderen?

Alvast bedankt :sigaar:

Geplaatst:

Kun je dat niet gewoon onderaan je scherm veranderen? Ik heb het nu niet over GIMP zelf, maar als ik bijvoorbeeld iets in Paint opsla, kan ik meestal kiezen uit meerdere soorten. Hier een voorbeeld:

Ik neem aan dat dat overal zo is, ook bij GIMP. ;)

Geplaatst:
Kun je dat niet gewoon onderaan je scherm veranderen? Ik heb het nu niet over GIMP zelf, maar als ik bijvoorbeeld iets in Paint opsla, kan ik meestal kiezen uit meerdere soorten. Hier een voorbeeld:

Ik neem aan dat dat overal zo is, ook bij GIMP. ;)

-Matthijs- wat ben jij toch goed *Slijm*

Ik zal het proberen maar ik gebruik nu Photofiltre daarmee heb ik deze handtekening gemaakt (Signature zie handtekening) ik vind hem best wel mooi maar ik wil photoshop kopen.

Maar dan heb ik een paar vragen over Photoshop:

Is het voor een 12 jarige te doen?

Moet je steeds je Cd erin doen om het progamma te laden? Of kan je het gewoon zonder CD gebruiken?

Alvast bedankt :tu:

MVG gtaman122 :sigaar:

Geplaatst:

Jazeker :Y

Ikzelf heb Photoshop ondertussen toch al een jaar en ik ben op 5 Juli 13 jaar geworden. Dat wil dus zeggen dat ik ook 12 was eer ik begon met Photoshop. Maar ik snap eigenlijk niet echt waarom je dat vraagt? Het is niet zo hoe ouder hoe beter hoor. Je kan altijd tuts volgen op dit forum.

Op je andere vraag kan ik niet antwoorden omdat ik Photoshop *kuch* gedownload *kuch* heb maar daar mag ik geen info over geven. ;)

Ochja, nog iets. Raak niet ontmoedigd als het de eerste maanden niet zo lukt om sigs te maken. Als je vele tuts volgt komt het vanzelf wel. Maar aangezien je al mooie dingen maakt met Photofiltre zal dat wel niet gebeuren he.

Veel succes! :)

Geplaatst:

Jazeker :Y

Ikzelf heb Photoshop ondertussen toch al een jaar en ik ben op 5 Juli 13 jaar geworden. Dat wil dus zeggen dat ik ook 12 was eer ik begon met Photoshop. Maar ik snap eigenlijk niet echt waarom je dat vraagt? Het is niet zo hoe ouder hoe beter hoor. Je kan altijd tuts volgen op dit forum.

Op je andere vraag kan ik niet antwoorden omdat ik Photoshop *kuch* gedownload *kuch* heb maar daar mag ik geen info over geven. ;)

Ochja, nog iets. Raak niet ontmoedigd als het de eerste maanden niet zo lukt om sigs te maken. Als je vele tuts volgt komt het vanzelf wel. Maar aangezien je al mooie dingen maakt met Photofiltre zal dat wel niet gebeuren he.

Veel succes! :)

Bedankt ik zal kijken, kan je photoshop gebruiken zonder CD?

MVG gtaman122

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...