gtadaphne Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Ja k heb niet egt hulp nodig ma weten julie mesgien wat k het beste kan kiezen voor werk want k heb geen flouwidee wat leuk is Daphne Reageren
Sunray Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Ik weet niet of ik het juist heb begrepen. Maar politie is wel leuk daar is nog wat actie in en het is zeer makkelijk met een rhino. + veel geld. Is het dit wat je bedoeld? Reageren
gtadaphne Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik weet niet of ik het juist heb begrepen.Maar politie is wel leuk daar is nog wat actie in en het is zeer makkelijk met een rhino. + veel geld. Is het dit wat je bedoeld? Nee eigenlijk nie als je bij de 7.2 procent bent kan je kiezen uit 3 dingen eentje is prosetiee Reageren
Pietje II Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Nee eigenlijk nie als je bij de 7.2 procent bent kan je kiezen uit 3 dingen eentje is prosetiee Je hebt het dus over Empire Building. :O Je mag helemaal zelf weten wat voor "werk" oftewel missies je wilt doen, aangezien je nu nog op het eerste eiland (het westelijke eiland van Vice City genaamd Vice City Mainland) bent kun je nu nog maar kiezen tussen de Empire Building-types "Protection Racket", "Loan Shark" en "Prostitution", welke de volgende missies (op volgorde) bevatten: "Extortion", "Loan Shark" en "Pimping". Alledrie zijn ze nodig voor de 100%, dus je mag helemaal zelf weten welk "baantje" je neemt; al jouw bedrijven zijn helemaal van jou, dus het is echt helemaal aan je eigen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.