Jump to content

Ander icoontje bij startpagina

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben samen gaan werken met iemand en hij liet me de site zien waar ik de webmail vindt, die heb ik bij favorieten gezet, maar nu, iedere keer als ik internet start krijg ik dit icoontje :

post-2495-1187370990.jpg

Het icoontje is van one.com

weet iemand wat dit is en hoe ik het kan verhelpen ?

[EDIT] het is uit zichzelf al weggegaan :cya:

Bewerkt: door peter99
Geplaatst: (bewerkt)
Ik ben samen gaan werken met iemand en hij liet me de site zien waar ik de webmail vindt, die heb ik bij favorieten gezet, maar nu, iedere keer als ik internet start krijg ik dit icoontje :

post-2495-1187370990.jpg

Het icoontje is van one.com

weet iemand wat dit is en hoe ik het kan verhelpen ?

[EDIT] het is uit zichzelf al weggegaan :cya:

Dat heet een favicon. Dit kan je zelf maken met irfanview. Je moet alleen het bestandje opslaan als .ico en uploaden, dat vindt de webbrowser het en laat ie het zien. Ik hoop dat je een antwoord op je vraag hebt gekregen.

EDIT: Dit hoort bij webdesign en programmeren [/font]

EDIT2: Oh sorry had niet gelezen dat je een foutje had in IE :N (zal in het vervolg beter lezen en fijn dat het opgelost is) :)

Bewerkt: door xgaming
Geplaatst:

Iets wat je zou kunnen proberen is je temporary internet files verwijderen of als hij in de favorieten staat (one.com) verwijderen en opnieuw toevoegen. Het punt is dat alleen bij pagina's die in de favorieten opgeslagen zijn de Favicon ook opgeslagen word. Soms kunnen die dingen denk ik door de war raken en dan krijg je zoiets.

Greetz :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...