David22 Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Hallo iedereen Mij leek het wel leuk om een topic te maken waar wij onze Wii-friendcodes kunnen uitwisselen. Vul alsjeblieft dan even het volgende lijstje in: [b]Friendcode:[/b] [b]Mag ik je toevoegen?[/b] [b]Welke games heb/krijg je die een online functie hebben:[/b] Hier mijn lijstje: Friendcode: ××× Mag ik je toevoegen? Welke games heb/krijg je die een online functie hebben: Heb: Geen. Krijg: Mario Kart Wii Zet het er aub even bij als je een bepaald iemand toevoegd
Jowx Geplaatst: 30 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2007 Het is niet de bedoeling om je friend-code openbaar online te zetten, het code-systeem is in het leven geroepen voor de veiligheid van de gebruikers. Eigenlijk is het de bedoeling dat alleen persoonlijke contacten je friend-code te weten komen, maar dit moet je natuurlijk zelf weten. Helaas is het op dit forum niet toegestaan, daarom een slotje. Uitwisselen van friend-codes kan altijd per PB of via MSN, zolang het maar niet openbaar op het forum staat.
Recommended Posts