Jump to content

Jos Brink overleden.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het erg vervelend dat hij overleden is voor ierdreen die hem echt kende...

Ik snap alleen niet waarom mensen altijd helemaal zo doen of ze het erg vinden terwijl ze hem niet eens kennen...

de meeste hebben hem nog nooit gezien terwijl er ook dagelijks jongeren mensen dood gaan... waar ze geen "respect" aan geven... alleen omdat hij een BNer is?

ik probeer niet lullig te doen ofzow maar ik begrijp dat gewoon niet...

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Amfetamientje

6

• Sandra

6

• .Sharingan

1

• Grove St.

1

Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind het erg vervelend dat hij overleden is voor ierdreen die hem echt kende...

Ik snap alleen niet waarom mensen altijd helemaal zo doen of ze het erg vinden terwijl ze hem niet eens kennen...

de meeste hebben hem nog nooit gezien terwijl er ook dagelijks jongeren mensen dood gaan... waar ze geen "respect" aan geven... alleen omdat hij een BNer is?

Plantebak, ik ben het totaal met je eens. Nu is Jos Brink overleden, maar er word echt gedaan alsof het een god is. Keek ik gisteren op Teletekst, stond er: Jos Brink overleden, Media erg geschokt over dood Jos Brink. Ik vind dat 1 keer wel genoeg is.Kijk, ik zeg nu niet dat ik het erg vind dat Jos Brink overleed. Het was een hele goeie presentator en steunde goeie doelen, maar ik vind gewoon dat 1 keer ook wel genoeg is. Niet van: Media geschokt over dood Jos Brink. Zo kunnen ze net zo goed alle mensen die op een dag overlijden extra veel aandacht geven, maar daar bereik je niet veel mee. Goeie uitspraak Plantebak ;)

P.S. Ik heb liever niet dat hier commentaar op word gegeven, aangezien vele mensen anders denken dan mij...

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst:

@plantenbak: Je hebt hier wel een punt joh , ik had er eigenlijk nooit echt over na gedacht :clown:

Ontopic: Ik wens de familie van Jos in ieder geval veel sterkte , het zal enorm moeilijk zijn.

Toen ik het hoorde schrok ik toch wel , was ff in dag weg geweest en 0 nieuws gehoord en dan hoor je zoiets als je net thuis bent :N

greetz :sigaar:

Geplaatst:

Ik had het gezien op de belgische televisie daarstraks. Ik zelf ken hem niet echt maar zo te horen aan de reactie's was hij wel erg goed. Op 65 jaar dood gaan is inderdaad best jong.

R.I.P Jos Brink

Geplaatst:

65 jaar is niet oud maar ook weer niet jong , een beetje er tussen in. Het is echt snel gegaan zo'n 2-3 weken.

Geplaatst:

Ik kende hem een beetje ik heb nooit hem gezien maar de naam kende ik wel.Me oma zei Jos Brink is overleden,ik zei van wie is dat?,me oma zei van die gast die al die musicals maakte,ik zei oh ok...

R.I.P Jos brink!

Geplaatst:

Zijn programma's waaren soms wel leuk.

maar laatste jaren deed hij steeds kleffer met zijn vriend.

Dat vond ik minder.

R.I.P.

Geplaatst:

Die gast is een tijd terug nog mijn buurman geweest. Altijd vervelend als iemand zo vroeg toch al om het leven moet komen. in dit geval door ziekte. RIP.

Ik weet zeker dat zowat iedereen hier ook respect heeft voor die jongeren. Maar op GTA-Forum hebben we sowieso niet de ruimte om aan elke overlijdene een topic aan te maken em omdat een BN'er, zoals de volledige naam al zegt, bekend is! En als iemand bekend is, kennen veel meer mensen 'm, en is het logisch dat je hierover een topic aanmaakt.

RIP Jos Brink :(

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:

Ik weet zeker dat zowat iedereen hier ook respect heeft voor die jongeren. Maar op GTA-Forum hebben we sowieso niet de ruimte om aan elke overlijdene een topic aan te maken em omdat een BN'er, zoals de volledige naam al zegt, bekend is! En als iemand bekend is, kennen veel meer mensen 'm, en is het logisch dat je hierover een topic aanmaakt.

RIP Jos Brink :(

ja je kent hem van TV, niet in het echt daarom vind ik het onzin... en zo super jong is hij nou ook weer niet...

Geplaatst:
ja je kent hem van TV, niet in het echt daarom vind ik het onzin... en zo super jong is hij nou ook weer niet...

Stel dat degene waar jij super-fan van bent. (Jantje Smit bijvoorbeeld :7 ) en hij zou overlijden, dan zou jij dat toch ook erg vinden? Terwijl je hem alleen van tv en zijn liedjes kent.

Jos Brink had gewoon ook enorm veel fans!!

Daarom word het ook zo massaal, gewoon omdat het een bekende Nederlander is en veel mensen hem kennen.

Het is dus bullshit om te zeggen dat je niet moet janken als iemand overlijd die je alleen van tv kent!

(Nou, ik heb zelfs gehuild toen ik hoorde dat Steve Irwin overleden was)

Geplaatst:

en wie zegt dat alles wat jij doet normaal is ?

maar goed aan alle reacties te horen kende ze hem helemaal niet zo goed en waren het helemaal niet zulke superfans...

en wie zegt dat alles wat jij doet normaal is ?

maar goed aan alle reacties te horen kende ze hem helemaal niet zo goed en waren het helemaal niet zulke superfans...

Dat zeg ik ook niet.

Maar vond jij het niet erg dan dat

- Steve Irwin

- André Hazes

- Pim Fortuijn

- Theo van Gogh

(op jonge leeftijd) overleden?

Ohja, en jij vond die aanslagen van 11 september 2001 op het World Trade Center ook niet erg????

Want die 3000 mensen die daar omkwamen kende jij toch niet.....

...evenals de tsunami die 200.000 levens heeft gekost!!!

Die mensen kende jij toch niet...vond je dus vast niet erg.

Vast wel he?

Je hoeft niet per sé iemand persoonlijk te kennen om zijn of haar overlijden erg te vinden hoor ;)

Daarom vinden mensen het ook erg en jammer dat Jos Brink is overleden.

Want hij was voor velen een held hoor.

(Jij kende hem denk ik ook niet dan...)

Bewerkt: door Sandra18[NL]

er zit in verschil in het uitmoorde van mensen, en het overlijden op vrij normale leeftijd natuurlijk he...

EDIT : en zowieso, zulke grote aantalen gebeuren niet zo maar elke dag, en Jos brink is "natuurlijk" overleden...

Bewerkt: door Plantebak

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...