Jump to content

Jos Brink overleden.


.Sharingan

Recommended Posts

er zit in verschil in het uitmoorde van mensen, en het overlijden op vrij normale leeftijd natuurlijk he...

EDIT : en zowieso, zulke grote aantalen gebeuren niet zo maar elke dag, en Jos brink is "natuurlijk" overleden...

Die tsunami was ook natuur(lijk).... :?

Ohja, (wat vind jij van die miljoenen doden voor aids? (aids is een natuurlijke ziekte net als kanker, en die mensen ken jij toch niet.)

Maar t ging er niet om of diegene wel of niet natuurlijk is gestorven, maar of je die wel of niet alleen van tv kent.

Want jij zegt dat het onzin is om te rouwen voor mensen die je alleen van tv kent.

Die doden van aids, tsunami en het wtc kende jij alleen van tv, en daar horen wij dus niet om te rouwen volgens jou....

P.S. Ben ik niet normaal omdat ik huil vanwege het overlijden van iemand van tv waarvan ik enorm vaak naar zijn programma's keek?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Amfetamientje

    6

  • Sandra

    6

  • .Sharingan

    1

  • Grove St.

    1

P.S. Ben ik niet normaal omdat ik huil vanwege het overlijden van iemand van tv waarvan ik enorm vaak naar zijn programma's keek?

jij komt hier de heletijd mee aan maar zoals ik al eerder zei, als je naar de reacties van de mensen hier kijkt zie je dat de helft hem niet eens zo kende....

en dan vind ik het gek ja als iemand ineens helemaal zo overdreven zit te doen omdat hij "bekend" was (maar niet bij die mensen )

Link to comment
Delen op andere websites

als je naar de reacties van de mensen hier kijkt zie je dat de helft hem niet eens zo kende....

en dan vind ik het gek ja als iemand ineens helemaal zo overdreven zit te doen omdat hij "bekend" was (maar niet bij die mensen )

Ja, maar moet je hem dan van top tot teen kennen om om hem te rouwen?

En ik vind "R.I.P. Jos Brink" zeggen, nog niet bepaald een 'overdreven' reactie

Wat wil je dan dat we zeggen?

"Leuk!" ?

"Eindelijk!" ?

"Fijn voor hem!" ?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...