Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

sorry maar ik vind dit niets, niet lullig bedoelt ofzo maar ik heb mooiere van je gezien...

hier ff je minpuntjes :

achtergrond is veels te druk + eentonig, en waluigi valt er niet meer door op...

text past niet echt bij je achtergrond/render

volgens mij is je render ook een beetje uitgerekt : probeer met free Transform altijd shift ingedrukt te houden zodat het , het zeflde formaat blijft...

suc6

Geplaatst:

volgens mij hep ik het ook al eerder gezegd maar doe wat meer wariatie

in je achtergrond je hept telkens een eentonige agter grond..(zie sig ghost recon en deze..)

probeer wat meer met effecten te werken..(dan word je egt een stuk beter)

rate:3/10

Geplaatst: (bewerkt)

Als je ook zegt hoe word 't al een stuk makkelijker....

Bewerkt: door -eend-
Geplaatst:

als je het tegen mij had :

je achtergrond niet te druk makken dat is gwoon op je gevoel geen bepaalde techniek dus daar heb je niets aan...

Eentonig : Download c4d's en blend deze een beetje in dat scheelt altijd erg....

en over je render, dat had ik al uitgelegd...

Geplaatst:

c4d render gelul hier ook altijd, heb je nergens voor nodig.

• Je hebt voor je achtergrond alleen maar filters gebruikt zo te zien, gebruik eens brushes
  • Je hebt je render waarschijnljk gewoon met de magic wand tool uitgeknipt, probeer het eens met de pen tool, of zoek een render op http://www.gamerenders.com/.
  • Je hebt je render verkleint maar de proporties veranderd, houd de ctrl knop ingedrukt tijdens het verkleinen.
  • Voor de tekst heb je een vrij standaard lettertype gebruikt, download eens een op www.dafont.com.
  • Outerglow bij de tekst, en dan in de standaard gele kleur past niet bij een paarse achtergrond, speel eens met je instellingen.

Geplaatst: (bewerkt)
c4d render gelul hier ook altijd, heb je nergens voor nodig.

uuuhmmm... het is gwoon een van de manierne om een achtergrond te maken dus wat "lul" jij nouw...

er zijn gwoon verschillende mannieren, zo kan je filters gebruiken c4d, stocks en weet ik veel wat...

>>> Door RonaldVC: Laten we het netjes houden hier. Ookal is Eli R's woordkeuze misschien wat banaal, maar zoals ik het lees is het niet persoonlijk naar jou gericht, maar in het algemeen. Probeer het dan zelf ook niet persoonlijk te maken door deze opmerking, hoewel ik het wel begrijp. Verdere reacties hierover graag via pb doen, zodat het topic vrij blijft voor beoordelingen en rates..<<<

ik ving het ook niet persoonlijk op maar probeerde met zijn woordkeuze gwoon verder te gaan :)

maar goed ik zal er op letten..

Bewerkt: door Plantebak
Geplaatst:

Hey eend,

Zal proberen zo goed mogelijk voor je dit te raten ;)

Commentaar: Me eerste indruk was dat je siggy er heel paarsig en wat te donker uitzag

- punten: Teveel paars, en te donkere siggy voor al dat paars. Met blauw kun je beter donkerder doen en wat lichter dan met donkerpaars. Dat vloekt meestal zoals je ziet.

+ punten Waluigi staat er goed op, ook orgineel gevonden om je naam op zijn schoen te zetten. Dit valt minder op en is dus netjes in je siggy verwerkt ipv dat je het naast Waluigi nog ergens bij je achtergrond moet plaatsen.

EindTotaal Punten: 4

Eindbesluit: Ik geef je nu een 4 wat zeker niet persoonlijk bedoelt is. Doe wat mee met me tips, zorg dat niet je hele siggy paars is, zorg voor eventueel een blauwe achtergrond ipv paars als je toch naar de donkerdere stijl gaat en zorg. Zou je tekst van Waluigi ook beter lettertype geven en geen paars als kleur. Hoop dat je hier wat mee kunt ;)

TheGuardian :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...