superjetze Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 toen ik begon met gta advance spelen zag ik deze grappige EE in gta Advance kwam ik bij de missie Hot Wheels een missie waarin je een banshee moest ophalen. in gta liberty city stories moet je net zo'n missie doen: http://www.boredom-induced.com/gta/index.html Reageren
ASPHALT Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Eerder andersom, aangezien Advance eerder uitkwam als Liberty City Stories zou je de missie Hot Wheels in LCS een kleine verwijzing kunnen noemen naar de missie Hot Wheels uit Advance. Reageren
Svenie Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 (bewerkt) Zo zijn er wel meerdere. De missie Smackdown uit GTA Advance is waarschijnlijk ook gebaseerd op de missie Smack Down uit GTA III. Zo heb je ook de missie The Exchange uit GTA Vice City Stories die gebaseerd is op de missie The Exchange uit GTA III. Rockstar heeft waarschijnlijk steeds minder inspiratie en daarom gebruiken ze missie namen die al een keer gebruikt zijn. Dit is dus geen Easter Egg, maar toch goed opgemerkt. Bewerkt: 17 augustus 2007 door Svenie Reageren
superjetze Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Eerder andersom, aangezien Advance eerder uitkwam als Liberty City Stories zou je de missie Hot Wheels in LCS een kleine verwijzing kunnen noemen naar de missie Hot Wheels uit Advance. ja ik bedoelde ook dat de missie van gta advance ook in LCS voor komt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.