Jump to content

Misschien koop ik Vice City


NickBonJovi

Recommended Posts

Hallo, ik ben nieuw en ik heb een paar vraagjes, misschien koop ik deze game voor de PS2. Ik speelde hem bij een vriend op de PC.

1. Kun je vanaf dat je het eerst speelt al motors en auto's en bootjes pikken? Of moet je eerst wat missies doen, want daar ben ik niet zo goed in, maar ik probeer het natuurlijk wel.

2. Is er een geldcheat voor de PS2? Het viel me op dat er een hoop cheats waren, maar geen geld-cheat.

3. Komt er erg veel sex in voor? Ik ben namelijk 14, maar problemen heb ik er verder niet mee.

Bedankt voor de hulp alvast

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik ben nieuw en ik heb een paar vraagjes, misschien koop ik deze game voor de PS2. Ik speelde hem bij een vriend op de PC.

1. Kun je vanaf dat je het eerst speelt al motors en auto's en bootjes pikken? Of moet je eerst wat missies doen, want daar ben ik niet zo goed in, maar ik probeer het natuurlijk wel.

2. Is er een geldcheat voor de PS2? Het viel me op dat er een hoop cheats waren, maar geen geld-cheat.

3. Komt er erg veel sex in voor? Ik ben namelijk 14, maar problemen heb ik er verder niet mee.

Bedankt voor de hulp alvast

1 Moters, Auto's kan je pakken Helicopters en Boten moet je volgens mij nog missies voor doen.

2 Nee die is er niet, maar je heb wel wapens cheats. Meer kan je volgens mij niet eens kopen. Behalve huizen enz

3 Nou als je geen hoertje oppik in je auto. Komt het hooguit voor in een paar missie filmpjes.

Hopelijk heb je genoeg info.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog een vraag.Ik weet dat dubbel posten niet geaccepteerd word, maar anders trekt dit topic geen aandacht meer.

Kun je gejatte voertuigen opslaan in je garage? Daar las ik iets over.

Ja dat kan,maar niet meteen.Eerst moet je een huis winnen of kopen met een garage ;).Verder kun je altijd de bewerk-knop gebruiken om een vraag te stellen ;)

Mvg:Gino

Link to comment
Delen op andere websites

2. Is er een geldcheat voor de PS2? Het viel me op dat er een hoop cheats waren, maar geen geld-cheat.

3. Komt er erg veel sex in voor? Ik ben namelijk 14, maar problemen heb ik er verder niet mee.

2. Er is zoals gezegd geen geld-cheat, en in het begin zijn er ook geen manieren om makkelijk geld te verdienen. Met de Ultimate Trainer is het wel mogelijk om gratis geld te krijgen, en later in het spel zijn er ook genoeg mogelijkheden om snel aan geld te komen.

3. In theorie wel, in praktijk niet. Het is mogelijk om een hoer op te pikken, en dan gaat je auto een beetje schudden, dat is alles. Ook is er een missie in een filmstudio waarbij 2 figuren bezig zijn, maar hier is praktisch niets van te zien, dus eigenlijk kan je die vraag met "nee" beantwoorden.

Link to comment
Delen op andere websites

2. Is er een geldcheat voor de PS2? Het viel me op dat er een hoop cheats waren, maar geen geld-cheat.

3. Komt er erg veel sex in voor? Ik ben namelijk 14, maar problemen heb ik er verder niet mee.

2. Er is zoals gezegd geen geld-cheat, en in het begin zijn er ook geen manieren om makkelijk geld te verdienen. Met de Ultimate Trainer is het wel mogelijk om gratis geld te krijgen, en later in het spel zijn er ook genoeg mogelijkheden om snel aan geld te komen.

3. In theorie wel, in praktijk niet. Het is mogelijk om een hoer op te pikken, en dan gaat je auto een beetje schudden, dat is alles. Ook is er een missie in een filmstudio waarbij 2 figuren bezig zijn, maar hier is praktisch niets van te zien, dus eigenlijk kan je die vraag met "nee" beantwoorden.

Ook bedankt :tu:

BTW, ik las dat cheats problemen veroorzaken. Ook de cheats als vol leven en weapon sets?

Bewerkt: door NickBonJovi
Link to comment
Delen op andere websites

Ook bedankt :tu:

BTW, ik las dat cheats problemen veroorzaken. Ook de cheats als vol leven en weapon sets?

Nee, die twee veroorzaken geen overlast. Maar als je bijvoorbeeld de Riot (rellen) cheat neemt heeft dat wel invloed op je spel, deze kun je namelijk niet deactiveren en daarom word het bijna onmogelijk om nog normaal missie's te doen, en dan zul je een nieuw spel moeten starten (tenzij je niet opslaat nadat je de cheat gebruikt natuurlijk).

Link to comment
Delen op andere websites

2. Er is zoals gezegd geen geld-cheat, en in het begin zijn er ook geen manieren om makkelijk geld te verdienen. Met de Ultimate Trainer is het wel mogelijk om gratis geld te krijgen, en later in het spel zijn er ook genoeg mogelijkheden om snel aan geld te komen.

We hadden het dacht ik toch echt over de PS2 versie, en daarvoor zijn dacht ik geen trainers. De Ultimate Trainer in ieder geval niet. Maar geldproblemen zul je toch weinig hebben. Na een aantal missies heb je al genoeg geld om iets te kopen en je houdt aan het einde van het spel altijd wel een paar honderduizenden over ofzo. Geld in overvloed. Kan alleen in het begin een beetje lastig zijn.

Nee, die twee veroorzaken geen overlast. Maar als je bijvoorbeeld de Riot (rellen) cheat neemt heeft dat wel invloed op je spel, deze kun je namelijk niet deactiveren en daarom word het bijna onmogelijk om nog normaal missie's te doen, en dan zul je een nieuw spel moeten starten (tenzij je niet opslaat nadat je de cheat gebruikt natuurlijk).

Maar wat waarschijnlijk erger is, is dat je door bepaalde cheats te gebruiken, je geen 100% meer kan halen. Ik weet niet of dit je doel is (als missies sowieso niet echt je doel zijn) maar t is wel jammer. Anders kun je altijd nog gewoon cheaten, maar dan niet saven. Dan save je alleen na missies bijvoorbeeld. Als je gewoon wat rondgereden hebt (en gecheat) moet je dus gewoon niet saven dan heb je ook geen problemen.

(Alle cheats kun je trouwens hier vinden.)

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, mijn doel in dit spel is missies zodat ik over alle voertuigen beschik, lekker alle wapens hebben, free roaming etc. Weet iemand hoeveel missies het ongeveer duurt voordat je alles kunt zeg maar?

Ik denk dat als je de hoofdstorie lijn afgewerkt heb je wel zo'n beetje alles kan. Want bijvoorbeeld de speciale missie Brown Thunder van de Hunter is pas echt na de laatste missie beschikbaar omdat ie na die missie pas altijd spawnt. Je kan natuurlijk ook alle hidden packages gaan zoeken , dan heb je al veel mogelijkheden vanaf Phnom Penh '86 . Hopelijk heb je hier iets aan ;)

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, daar heb ik wat aan, gewoon niet de zijmissies doen eerst dus. Nog een klein vraagje zijn net als auto's motors ook gewoon op de weg te vinden of moet je voor motors naar bepaalde plaatsen? tnx

Motoren komen erg veel voor , je hoefd nog geen minuut te wachten of er komt er meestal wel een langs. Er zijn natuurlijk ook spawnplekken : Klik!

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, daar heb ik wat aan, gewoon niet de zijmissies doen eerst dus. Nog een klein vraagje zijn net als auto's motors ook gewoon op de weg te vinden of moet je voor motors naar bepaalde plaatsen? tnx

Motoren komen erg veel voor , je hoefd nog geen minuut te wachten of er komt er meestal wel een langs. Er zijn natuurlijk ook spawnplekken : Klik!

Hey, erg bedankt voor de hulp. Nog een lastige vraah en dan hou ik op met lasig te zijn XD

Wanneer zijn alle locaties bereikbaar? Na de Main Story? In het begin kun je namelijk volgens mij nergens heen gaan zag ik :puh: bijvoorbeeld op die kaart van net met welk deel begin je? nogmaals bedankt he, ik heb hem al besteld op bol . com ;)

Bewerkt: door NickBonJovi
Link to comment
Delen op andere websites

Je begint op het meest rechtse eiland. Na de missie Phnom Phenh '86 kan je naar het 2e eiland.

Vanaf het begin zijn alle spawnplekken beschikbaar , dus na de eerste missie zou je al op je PCJ 600 kunnen stappen. Overigens had ik in mijn vorige post alleen de spawnplek van de PCJ 600 gegeven , van de andere motoren vind je hier onder:

Freeway

Sanchez(crossmoter)

Faggio(scooter)

Pizzaboy(scooter)

Greetz :sigaar: Veel speelplezier als je hem binnen heb ;)

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...