Jump to content

So you wannabe a popstar!

Recommended Posts

Geplaatst:

so you wannabe a popstar!

Het is weer zo ver! Een nieuwe so you wannabe a popstar! Maar nu niet met al bekende sterren! Maar met onbekende mensen! Ik denk dat ik alleen de audities ga bekijken.. En als ik het erg leuk vind ga ik ook de liveshows volgen :Y

Wat vinden jullie van so you wannabe a popstar! 2007? En kijk je er naar? Ik kijk er nu ook naar echt grappig de audities :D

En zijn jullie het niet een beetje zat al die karaoke reality-serie's zoals Idols X factor en nu weer so you wannabe a popstar!

GrandTheftTwanO

Geplaatst:

Stom programma, ze zeiken ermaar op door. Slaat echt nergens meer op. TV is gewoon nutteloost, bijna nooit wat leuks.

Geplaatst:

Ik heb het vanaaf ook ff gekeken, maar ze lieten bijna alleen maar de goeden zien :duh:

Er viel weinig te lachen vond ik. (bij de idols-audities kon je tenminste nog wel lachen)

Ik vind dit soort programma's nu nogal uitgemolken.

Teveel van hetzelfde soort, begint te vervelen nu.

Geplaatst:

Idols, Popstars the Rivals, So You Wanna Be A Popstar, Just The Two Of Us, Dansen met de Sterren, Dancing with the Stars, Sterren dansen op het ijs, iceskating with the stars, allemaal

ÉÉN POT NAT!!!

Nee, ik kijk het niet.

Geplaatst:

Ik moet zeggen, Idols 1 was echt leuk. Het was iets nieuws en interessant om naar te kijken (vooral de audities)

Toen kwam Idols 2, was wel leuk om te zien, maar het originele was ervan af.

Daarna kwamen de X en niX factor, dat was gewoon een slap aftreksel.

Dat gedoe met die sterren was ook geen zak aan, alleen die door Gerard Joling werd gepresenteerd (weet even niet meer welke dat was)

Geplaatst:

Ik vind het maar een kanslows programma. Met bekende mensen oké , maar net zoals idols met die vreselijk mensen is gewoon zielig. Vooral dat ze dan alleen de sukkels uitzenden , echt mega kanslows xD Ik ga denk ik alleen naar de voorrondes kijken , daarna is het alleen maar zooi net zoals bij Idols etc. En als mensen moeten stemmen word de zaak toch geflest om geld te verdienen , allemaal waardeloze zooi is het.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Met bekende mensen was het leuk, maar met onbekende mensen is het niks meer aan. Dat Erik Hulzebosch in de jury zit is nog wel lachen, maar voor de rest lijkt het nu te veel op Idols.

Geplaatst:

Idols 1 was oké, Idols 2 was een onnodig vervolg, Idols 3 sloeg al helemaal nergens op, de X-factor sloeg al helemaaaaaaal nargens op, dus deze So you wannabe a popstar slaat helemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal nergens meer op.

:duh:

Geplaatst:

zoals het al zegt in de eerste posts , of je er zat van bent naar al die dingen : JA , ik irriteer me eraan :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...