RoXaZ Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 hallo ik heb laats een download gedaan voor vegiles en ik heb ze in mijn folder gezet van de auto's waarga ik deze auto's dan vinden in het spel ??? plz help mij vandaag nog Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 hallo ik heb laats een download gedaan voor vegiles en ik heb ze in mijn folder gezet van de auto's waarga ik deze auto's dan vinden in het spel ???plz help mij vandaag nog Ik wil je ten eerst even een handige link geven naar een pagina, namelijk deze. Daar vind je van elk voertuig de vindplek, mits hij die heeft. Dan even over je echte vraag. Het enige wat je veranderd, is de buitenkant. Dus het model en de texture. Je komt niet aan de data van bijvoorbeeld de spanwplekken. Vervang je bijvoorbeeld een Cheetah, dan zal het gedownloade voertuig ook spawnen op de plek van de gewone Cheetah. En voor de vindplekken van de voertuigen kun je dus terecht op de pagina die ik je net gegeven hebt. Ik hoop dat het je wat duidelijk is, maar als je mocht nog vragen hebben; stel ze gerust! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.