Rhellem Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Heej, Ik heb een aantal auto's aan gta vice city toegevoegd/ingeruild. De game start normaal op.. maar ik als ik door de stad rij, kom ik de toegevoegde auto's niet tegen! (ook niet als normale auto). Hoe kan dit? groeten Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 17 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2007 Heej,Ik heb een aantal auto's aan gta vice city toegevoegd/ingeruild. De game start normaal op.. maar ik als ik door de stad rij, kom ik de toegevoegde auto's niet tegen! (ook niet als normale auto). Hoe kan dit? groeten Dat is meestal een probleem, een voertuig dat je zoekt vind je haast nooit. Hoe dan ook, je zou even op deze pagina kunnen kijken. Je vindt daar alle voertuigen van Vice City op een rij. Als je nog weet welk voertuig je vervangen hebt, kun je proberen de vindplek van het betreffende voertuig te traceren. Wat ook een optie is, is dat je een spawner download. Je kunt dan het voertuig voor je neus of in een garage spawnen, lekker handig dus. Bij deze trainer zit bijvoorbeeld een garage editor, dus die kun je eventueel gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.