Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind de achtergrond bij je sig veel te overheersend. Het eerste wat me direct al opvalt, is dat de achtergrond overal hetzelfde is. Probeer iets meer variatie uit, door middel van enkele filters, ander kleurgebruik of probeer eens een C4D. Allemaal mogelijkheden om een mooie achtergrond te maken. Tevens lijkt het net of alles teveel gesharped is, iets wat ik persoonlijk niet echt mooi vind. Je render wordt als het ware opgeslokt in je signature, probeer daar een beetje op te letten bij je volgende design. De text vind ik persoonlijk ook niet echt mooi, want volgens mij is het een standaard font. Niet dat dat per definitie fout is, maar ik raad je aan eens te kijken op Dafont. Daar staan heel wat soorten fonts, dus ook vast wel één die hier beter bij past. Al met al zijn er nog genoeg punten waar je je aan kunt verbeteren, maar ik meende dat je nog beginnend was. Vat dit zeker niet op als kritiek, want ik probeer je enkel tips te geven. Succes met designen in ieder geval verder! :tu:

Geplaatst:

Hoe maak je een C4D o_o

Die hoef je niet te maken, want het is zeg maar al een bestaande render. Een C4D render is iets heel abstract. Je kunt zoiets voor bijvoorbeeld je signature gebruiken om een mooi effect te creëren. Ik raad je aan voor C4D renders op Deviantart te kijken, daar staan meestal wel render die je kunt gebruiken. Overigens heeft bijna elke render een zwarte achtergrond. Deze hoef je niet meer te verwijderen, want zodra je een blendmode kiest zal deze verdwijnen. Verwacht overigens niet dat elke render overal zal bijpassen. Kies zorgvuldig een render uit, waarvan jij denkt dat die goed past.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...