sanvice Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik zoek een sneeuw mod voor gta 3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb even voor je gezocht, en heb hier wat gevonden. Deze mod brengt dus sneeuw in het spel. Daarnaast krijg je nog een paar leuke nieuwe wapens, en ook een leuk element van deze mod is dat het rijden in een auto wat echter lijkt. Ik hoop dat deze goed is, veel plezier ermee! [@ sanvice] Heeeeeel graag gedaan! Bewerkt: 18 augustus 2007 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik heb even voor je gezocht, en heb hier wat gevonden. Deze mod brengt dus sneeuw in het spel. Daarnaast krijg je nog een paar leuke nieuwe wapens, en ook een leuk element van deze mod is dat het rijden in een auto wat echter lijkt. Ik hoop dat deze goed is, veel plezier ermee! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slasher Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Hey, noob vraag, maar wil iemand misschien uitleggen in welke map deze mod moet worden geïnstalleerd? De sneeuw modificatie werkt bij mij niet wanneer ik de mod files na een clean install in de GTA3 directory plaats. Bewerkt: 9 maart 2008 door Slasher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 Zit er geen README bij de download waarschijnlijk staat daar duidelijk in welke map je de files moet plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 In de readme staat het volgende; How to install: Start with a clean install of Grand Theft Auto 3, then just copy and paste the folders into the GTA 3 directory that you installed it to. Then run GTA and enjoy the Payne. >=D Je moet dus gewoon de mapjes in de GTA III map plaatsen, vermoedelijk in de Data --> Maps map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slasher Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Dank voor de snelle reacties Had idd de read me file gelezen en diens instructies uitgevoerd, maar toch wil de mod bij mij niet lukken. Heb zo-even de mod files na een clean installatie in de data map geplaatst zoals Donwell uitlegt, en wederom werkt de mod niet. Ik doe iets verkeerds maar ik zou niet weten wat. Bedankt voor de hulp in ieder geval. Bewerkt: 9 maart 2008 door Slasher Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.