Jump to content

sneeuw mod


sanvice

Recommended Posts

Ik heb even voor je gezocht, en heb hier wat gevonden. Deze mod brengt dus sneeuw in het spel.

Daarnaast krijg je nog een paar leuke nieuwe wapens, en ook een leuk element van deze mod is dat het rijden in een auto wat echter lijkt. Ik hoop dat deze goed is, veel plezier ermee! ;)

[@ sanvice] Heeeeeel graag gedaan!

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even voor je gezocht, en heb hier wat gevonden. Deze mod brengt dus sneeuw in het spel.

Daarnaast krijg je nog een paar leuke nieuwe wapens, en ook een leuk element van deze mod is dat het rijden in een auto wat echter lijkt. Ik hoop dat deze goed is, veel plezier ermee! ;)

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 6 maanden later...

Hey,

noob vraag, maar wil iemand misschien uitleggen in welke map deze mod moet worden geïnstalleerd? De sneeuw modificatie werkt bij mij niet wanneer ik de mod files na een clean install in de GTA3 directory plaats.

Bewerkt: door Slasher
Link to comment
Delen op andere websites

In de readme staat het volgende;

How to install: Start with a clean install of Grand Theft Auto 3, then just copy and paste the folders into the GTA 3 directory that you installed it to. Then run GTA and enjoy the Payne. >=D

Je moet dus gewoon de mapjes in de GTA III map plaatsen, vermoedelijk in de Data --> Maps map. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dank voor de snelle reacties :tu: Had idd de read me file gelezen en diens instructies uitgevoerd, maar toch wil de mod bij mij niet lukken. Heb zo-even de mod files na een clean installatie in de data map geplaatst zoals Donwell uitlegt, en wederom werkt de mod niet. Ik doe iets verkeerds maar ik zou niet weten wat. Bedankt voor de hulp in ieder geval. :Y

Bewerkt: door Slasher
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...