Jump to content

Missie

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet waar je kan zien hoe de misie heet ma k ben nu bij 7.2 procent en k moet een misie doen bij areport

daaar moet k als k in auto zit mezen afschieten ma mijn auto gaat de hele tijd in vuur en flam

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt zien hoe een missie heet, door naar de titel te kijken als je de missie begint. Dus als je in de marker voor de missie loopt, dan krijg je de titel van je missie in beeld. ;)

Voortaan kun je die titel er het best bij plaatsen, dan weet iedereen over welke missie je het hebt, en dat is wel zo handig.

[Edit] Volgens Jorair is het dus de missie Jive Drive. De pagina waar hij naar verwijst op WikiGTA kun je hier vinden.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst: (bewerkt)

Volgens Mij bedoel je de missie Jive Drive.

Je zit in een auto en je moet met je wapen cholo's neerschieten.

enkele tips:

- Zorg dat je volledig health en body armor hebt, want op het einde crasht de auto en krijg je een vechtpartij.

- Als je R + L indrukt beweegt je 'mikroos' trager, waardoor je wat gerichter kan schieten.

- Begin niet met schieten als je voorbij de mannen rijdt, maar al vanaf dat de cholo's op je scherm komen.

Je kan ook eens op de WikiGTA pagina kijken :Y .

Bewerkt: door Jorair

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...