Jump to content

sommige geluiden missen altijd

Recommended Posts

Geplaatst:
hey,

ik heb een probleem dat ik geluiden van een missie (vooral praten) altijd weg zijn.

greetz EXIT

Dit kan door een bekend geluidsprobleem komen. Er is een topic waarin beschreven staat hoe je dit eventueel zou kunnen oplossen. Voor dit topic kun je hier kijken.

Ik hoop dat dit een oplossing is voor het probleem, voor veel mensen namelijk wel.

Daarnaast kun je nog in dit topic kijken, waarin veelvoorkomende problemen en uitleg staan.

Geplaatst:

helpt niet, de problemen waar ik nu last van heb zijn

-geen enkele radiozender werkt

-in de politie auto hoor ik ook geen inkomende berichten (alleen geruis op dat moment)

-misies zijn zonder geluid

-bij restaurands hoor ik ook niets

Geplaatst:

Dan licht het aan de Geluids resolutie, zo kan je het oplossen: Start balk> Uitvoeren> Typ 'dxdiag'> Geluid> En sleep het balkje naar de 'Basisversnelling' of 'Standaart versnelling' ik denk dat Basisversnelling het beste werkt, als het goed is zijn de geluidsproblemen verholpen. Basis versnelling is het 2 balkje. 1 is namelijk geen dus dit moet je ook niet hebben.

Geplaatst: (bewerkt)

Dan kun je proberen om het bestandje gta_sa.set te verwijderen. Deze kun je op je computer vinden in je Mijn Documenten map. Klik dan op GTA San Andreas User Files, en verwijder dan het bestandje. Dit zorgt er dan voor dat alle opties in het spel naar hun beginwaarden worden gezet (gereset dus). Als dat niet werkt, check dan even je Audio Options, en kijk of je geluid daar wel aanstaat.

Als dat allemaal niet werkt, kun je San Andreas opnieuw installeren. Zorg dat je bij de installatie voor Custom Install kiest. Dan kun je op een gegeven moment kiezen of je de SA Audio wel of niet wilt installeren (door middel van een vakje aan te vinken). Kijk of het dan weer werkt, meldt het anders hier weer, zodat we verder kunnen met jouw probleem.

[Edit] De oplossing van Bigstijn is ook een heel goede volgens mij, bij mij werkte die in ieder geval wel.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst: (bewerkt)

niets helpt gta_sa.set verwijderd, en geluid op basis snelheid

en ik heb geen zin om sa te herinstaleren want dit maakt niet veel uit

Bewerkt: door EXIT

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...