nielsjansen Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Hallo, Ik vind het mooi als je in San Andreas rijd en aan de ene kant van je rijdt een audi r8 aan de andere kant een politie hummer en op de parkeerplaats staat een bmw z4. Maar als ik een hoop auto mod's installeer gaat San Andreas crashen. Ik denk dat dat komt omdat je te veel mod. Dus ik vroeg me af, is er een soort mod waardoor (bijna) alle auto's veranderen en als het kan ook gebouwen. niet zoiets al gti. alvast bedankt. niels Reageren
The GamerII Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Als je veel auto's in SA wilt, kun je best eens SA Modern Mod gebruiken Bewerkt: 18 augustus 2007 door The GamerII Reageren
-Omar- Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Als je veel auto's in SA wilt, kun je best eens SA Modern Mod gebruiken Maar volgens mij deed de maker er niks meer aan hoor (ik weet het niet zeker) Sorry voor het off topic gaan Veel succes ermee MVG gtaman122 Reageren
nielsjansen Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Moder mod heb ik al geprobeert maar kan het nog wel een keer proberen. worden er ook gebouwen veranderd niels Reageren
-eend- Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Rechts van de site staat de status: Cars replaced: 91 Buildings replaced: 12 Weapons Replaced: 20 Maps added: 3 Mods added: 8 Reageren
nielsjansen Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Hoeveel auto's heeft san andreas ijgenlijk niels Reageren
-Omar- Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Hmm je kan ze tellen op WikiGTA (Just kidding) Maar ik denk zn 250/300 auto's+vliegtuigen+Heli's+Motors enz zn 300 ofzo Succes met tellen MVG gtaman122 Reageren
GTA_XP Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 San Andreas heeft 212 voertuigen, inclusief trailers. Reageren
nielsjansen Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Heb san andreas helemaal opnieuw geïnstalleerd daarna modern mod 1.0 en 1.1. als ik het spel opstart zie je het beginscherm van modern mod en het menu veranderd als ik dan een nieuwe game start loopt hij vast bij ongeveer 5/8 van het laden dan wordt het spel geminimaliseerd en krijg je rapport verzenden en niet verzenden help niels Reageren
killerfragger Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Heb san andreas helemaal opnieuw geïnstalleerd daarna modern mod 1.0 en 1.1.als ik het spel opstart zie je het beginscherm van modern mod en het menu veranderd als ik dan een nieuwe game start loopt hij vast bij ongeveer 5/8 van het laden dan wordt het spel geminimaliseerd en krijg je rapport verzenden en niet verzenden help niels dat is een fout van de mod zelf meschien kan je mod 1.1 alleen kan installeren meschien werkt dat ? BW: gta_xp het zijn 211 voertuigen Bewerkt: 18 augustus 2007 door killerfragger Reageren
nielsjansen Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) ga het morgen ochtend proberen niels ---- Nu doet hij het wel. niels >>> Door _KoE_Mzungu: Dubbelpost samengevoegd en onnodige smileys verwijderd, gebruik in het vervolg de 'Bewerk' knop om je vorige bericht te bewerken<<< Bewerkt: 20 augustus 2007 door nielsjansen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.