kevin software Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) hallo, ik heb cheat engine 5.3 en ik wil graag in gta addressen hebben voor cheats etc... weet iemand een paar? alvast bedankt. kevinsoftware PS: ik hoop dat het in het goede fora staat. Bewerkt: 18 augustus 2007 door kevin software Reageren
DaBeast Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Hier in dit forum zal je niet echt een topic vinden, omdat er maar enkele personen Memory hacken. Maar op GTAForums.com staat een topic waarin de memory adressen besproken worden. Het is niet echt een lijst, gewoon een topic met nieuwe bevindingen enzovoort, documentatie zeg maar. Een echte lijst bestaat niet echt.. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
kevin software Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 Hier in dit forum zal je niet echt een topic vinden, omdat er maar enkele personen Memory hacken. Maar op GTAForums.com staat een topic waarin de memory adressen besproken worden. Het is niet echt een lijst, gewoon een topic met nieuwe bevindingen enzovoort, documentatie zeg maar. Een echte lijst bestaat niet echt..Vriendelijke groeten, DaBeast thx, aleen een vraag ik vond iets over gravetie dus als ik het met cheat engie de grav. op 0.004 wil zetten hoe moet dat dan? Reageren
K.O. Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 (bewerkt) Je klikt op 'add adress manually'. Bij adress typ je 0x863984. Bij beschrijving bijvoorbeeld zwaartekracht. Nu moet je alleen nog weten wat voor type adres dit is. Ikzelf snap er weinig van, want de adressen die ik ken heten bijvoorbeeld 0071FE14 of iets dergelijks. Altijd 8 hexadecimale getallen en niet iets als 0x863984. Anyway, als het eenmaal gelukt is het adres toe te voegen dubbelklik je gewoon op Value om t te veranderen. Ik snap weinig van die lijsten op gtaforums.com Edit: Wacht eens, misschien moet je bij adress niet 0x863984 intypen, maar 00863984 ofzo. Dan is t adres wel valid. Waarschijnlijk is de zwaartekracht een float of een double. Het heeft namelijk een getal achter de komma. Eenmaal toegevoegd kun je zien wat er bij 'value' staat. Staat er '??' dan is t adres in ieder geval niet goed of je hebt GTA niet eens aanstaan / t verkeerde proces aan Cheat Device gekoppeld. Staat er wel een waarde dan zou je kunnen proberen die te veranderen, maar ik heb geen idee of hier risico's aan verboden zijn. Bewerkt: 20 augustus 2007 door K.O. Reageren
kevin software Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Je klikt op 'add adress manually'. Bij adress typ je 0x863984. Bij beschrijving bijvoorbeeld zwaartekracht. Nu moet je alleen nog weten wat voor type adres dit is. Ikzelf snap er weinig van, want de adressen die ik ken heten bijvoorbeeld 0071FE14 of iets dergelijks. Altijd 8 hexadecimale getallen en niet iets als 0x863984. Anyway, als het eenmaal gelukt is het adres toe te voegen dubbelklik je gewoon op Value om t te veranderen. Ik snap weinig van die lijsten op gtaforums.comEdit: Wacht eens, misschien moet je bij adress niet 0x863984 intypen, maar 00863984 ofzo. Dan is t adres wel valid. Waarschijnlijk is de zwaartekracht een float of een double. Het heeft namelijk een getal achter de komma. Eenmaal toegevoegd kun je zien wat er bij 'value' staat. Staat er '??' dan is t adres in ieder geval niet goed of je hebt GTA niet eens aanstaan / t verkeerde proces aan Cheat Device gekoppeld. Staat er wel een waarde dan zou je kunnen proberen die te veranderen, maar ik heb geen idee of hier risico's aan verboden zijn. bedank voor je uitleg aleen snap ik er nog niet veel van zoals de waarde van de addressen. Reageren
K.O. Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 In de map waar je Cheat Engine geïnstalleerd hebt, bevind zich ook een uiterst handige tutorial in verschillende stappen. Het laat je een bepaald adres in de tutorial veranderen om verder te gaan en zo leer je handig met het programma werken. (In ieder geval een redelijke basis) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.