brbgtaplayer Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Hallo, Als ik Autobahn raser 1 (Duits spel, A2 racer 2 is een uitgeklede versie hiervan) opstart, doet het filmpje enz het gewoon normaal. Maar als ik in het menu kom, heb ik vlak voordat het naam-invulscherm komt deze error: C:\work\raser\prog\special_anim.cpp (427) Not enough memory allocated for sine table! (deze map bestaat niet (ook niet met ALT+TAB), ik vermoed dat het iets met het geheugen is) Ik heb al eens in de readme enz gekeken, staat er niet in. Ook niet op de site, ik heb al eens geprobeerd om de instellingen van het spel te wijzigen, lukt ook niet. En A2 Racer 2 deed het wel (maar die is ook iets anders)! Ik weet echt niet hoe ik dit moet oplossen! Please help! Mijn computer: Celeron 950mhz 384MB RAM 20GB HDD (waarvan ik nog een boel over heb) NIVIDIA RIVA TNT2 64 (pro) met 32MB RAM Ik speel het spel onder windows 98 eerste editie, omdat je onder XP niet kan tanken. Edit(scroll naar beneden) Bewerkt: 19 augustus 2007 door brbgtaplayer Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Hallo,Als ik Autobahn raser 1 (Duits spel, A2 racer 2 is een uitgeklede versie hiervan) opstart, doet het filmpje enz het gewoon normaal. Maar als ik in het menu kom, heb ik vlak voordat het naam-invulscherm komt deze error: C:\work\raser\prog\special_anim.cpp (427) Not enough memory allocated for sine table! (deze map bestaat niet (ook niet met ALT+TAB), ik vermoed dat het iets met het geheugen is) Ik heb al eens in de readme enz gekeken, staat er niet in. Ook niet op de site, ik heb al eens geprobeerd om de instellingen van het spel te wijzigen, lukt ook niet. En A2 Racer 2 deed het wel (maar die is ook iets anders)! Ik weet echt niet hoe ik dit moet oplossen! Please help! Mijn computer: Celeron 950mhz 384MB RAM 20GB HDD (waarvan ik nog een boel over heb) NIVIDIA RIVA TNT2 64 (pro) met 32MB RAM Ik speel het spel onder windows 98 eerste editie, omdat je onder XP niet kan tanken. Ik denk persoonlijk dat het aan je interne RAM of die van je videokaart ligt want die zijn echt niet meer van deze tijd. Greetz Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 19 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2007 (bewerkt) De videokaart is nieuwer dan het spel. Mischien word hij daarom niet ondersteunt? Of moet ik DirectX downgraden naar 5 (daar draait het spel onder)? Edit: Onder XP heb ik dit probleem niet, maar daar kan ik weer niet tenken vanwege compabiliteitsproblemen. En ik heb onder XP geen videokaartdrivers geinstaleerd! Dat is raar... Bewerkt: 19 augustus 2007 door brbgtaplayer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.