Jump to content

max health

san andreas piloot

Recommended Posts

Geplaatst:

bij san andreas kun je je max health verhogen hoe train je dat(zonder de ambulance missies te doen)

Geplaatst:
bij san andreas kun je je max health verhogen hoe train je dat(zonder de ambulance missies te doen)

Je max health zal vooral omhoog gaan bij het zwemmen, fietsen en eigenlijk bij alles wat gezond is. Dat is eigenlijk net zo als in het echt. Iemand die meer sport, zal ook een beter uithoudingsvermogen hebben. Wil je dus je max health verhogen; neem dan een keer de fiets in plaats van de auto. :)

Geplaatst:

a ja want eerst deed ik de hele teid de mount chiliat challench(fout geschreven ik weet het) en dan ging dat omhoog maar ik dacht dat dat was omdat ik veel viel en dat hij daar dan beter tegen kan ofzo

Geplaatst:

Het klopt inderdaad dat hij er beter tegen kan, want het health balkje wordt ook langer als je max. health stijgt.

Geplaatst: (bewerkt)

MIsschien een tip als je het zwemmen etc. te lang vind duren en toch misschien overweegt om de ambulance missies te doen: Ga naar Angel Pine , er is erg weinig verkeer en de patienten zijn allemaal gewoon binnen het dorp.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Je kan ook bepaalde dingen combineren zodat je meerdere stats tegelijk kan laten toenemen:

• lopen / hard lopen: stamina+, muscle+, health+ en vet-.
  • fietsen: bike skill+, stamina+, muscle+, health+ en vet-. In het begin kan je ook de BMX pakken bij Roboi's Food Mart wat je dus een asset oplevert en bovenstaande omdat je door heel LS moet fietsen.
  • zwemmen: stamina+, muscle+, health+ en vet-. Als je regelmatig onderwater zwemt zal je Lung capacity ook toenemen (nodig voor Amphibious Assault). Prima te combineren met Oysters zoeken.

Als je al snel de Burglary missie doet zal je oneindig lang kunnen sprinten, CJ raakt niet vermoeid, en dus kan je met bovenstaande langer doorgaan.

Edit @ hieronder: Dan zet je toch je sirene uit, met dezelfde knop als de claxon, soms moet je die meerdere keren indrukken voor de sirene. Zonder sirene blijven de auto's gewoon hun weg vervolgen.

Geplaatst:
MIsschien een tip als je het zwemmen etc. te lang vind duren en toch misschien overweegt om de ambulance missies te doen: Ga naar Angel Pine , er is erg weinig verkeer en de patienten zijn allemaal gewoon binnen het dorp.

ja daar ga ik ook altijd naartoe maar dat is vervelend en soms rijden die stomme autos mijn patienten om als ik mijn sirene op heb staan en dan kan ik weer opnieuw beginnen

Geplaatst:

ja daar ga ik ook altijd naartoe maar dat is vervelend en soms rijden die stomme autos mijn patienten om als ik mijn sirene op heb staan en dan kan ik weer opnieuw beginnen

Dat is raar, ik heb de pc versie en bij mij kunnen de auto's geen patienten omrijden. Ze blijven als een blokhout staan. Ze verschuiven mischien een beetje, maar ze zijn nog nooit overreden. Als je het niet erg vind om te cheaten, kan je de cheat 'GHOSTTOWN' gebruiken. Er verschijnen in de zoveel minuten 2/1 auto's op de weg. Soms helemaal geen.

Geplaatst:

Dat is raar, ik heb de pc versie en bij mij kunnen de auto's geen patienten omrijden. Ze blijven als een blokhout staan. Ze verschuiven mischien een beetje, maar ze zijn nog nooit overreden. Als je het niet erg vind om te cheaten, kan je de cheat 'GHOSTTOWN' gebruiken. Er verschijnen in de zoveel minuten 2/1 auto's op de weg. Soms helemaal geen.

Het kan wel hoor ;). Als de politie achter een auto aan gaat, kan het zijn dat die auto uit de bocht vliegt, of dat de politieauto zelf uit de bocht vliegt. Als daar nou toevallig een patient staat, kan het zijn dat die overreden wordt. Maar ik denk dat het een groter gevaar is dat je zelf de patient dood rijdt, als dat iemand anders dat doet. Ik geloof ook niet dat dit zo vaak gebeurd, want mij is het 1x gebeurd in de tientallen keren dat ik het daar heb gedaan, en je moet 1. in het zicht zijn van die patient (anders spawnt hij niet, dus kan hij ook nog niet doodgereden worden ;)) en 2. er moet ook maar net een politie achtervolging zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...