Jump to content

xbox krijgt vc niet opgestart


dancemusicpioneer

Recommended Posts

Wat ik nou weer heb,ben sinds een week weer verslaafd aan gta vc dus ben weer verder gegaan waar ik een half jaar geleden gestopt was :D Gisteravond/nacht uitgezet,ik wil hem vanochtend weer opstarten kom ik niet verder dan ''LOADING,PLEASE WAIT'' dit blijft gewoon in me tv scherm staan.3 kwartier is het langst wat ik heb getest.hebben meer mensen dit gehad?wat zou ik eraan kunnen doen om het te verhelpen,heb al meerdere malen opnieuw opgestart,cdrom zelf al goed schoongemaakt,getest met gta san andreas en die deed het wel gewoon,snap er niks van!!!

mvg ronald

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bang dat je een nieuwe disc moet kopen, zitten er krassen op/doe je er onvoorzichtig mee?

Er zit bijna geen enkel krasje op en heb hem pas voor de 4ekeer ofzo uit het hoesje gehaald,als er iemand voorzichtig met cd's is ben ik het wel,maar begrijp je reactie in 1e instantie wel.want het moet toch uiteindelijk op de 1 of andere manier aan de cd zelf liggen,want andere versies van gta draait ie wel.Ik ben wel bjina aan t einde met het spel,misschien dat er zoveel geladen moet worden ofzo iets,weet t echt niet gewoon

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bang dat je een nieuwe disc moet kopen, zitten er krassen op/doe je er onvoorzichtig mee?

Er zit bijna geen enkel krasje op en heb hem pas voor de 4ekeer ofzo uit het hoesje gehaald,als er iemand voorzichtig met cd's is ben ik het wel,maar begrijp je reactie in 1e instantie wel.want het moet toch uiteindelijk op de 1 of andere manier aan de cd zelf liggen,want andere versies van gta draait ie wel.Ik ben wel bjina aan t einde met het spel,misschien dat er zoveel geladen moet worden ofzo iets,weet t echt niet gewoon

Koop een andere VC,zelf als je heel voorzichtig bent,gaat een spel stuk,dat is normaal.

En trouwens je savegame('s) staan toch op de harde schijf zelf van de Xbox.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok,dat wist ik dus bijv al niet dat je savegame op de harde schijf word opgeslagen,wist uberhaupt niet dat er een harde schijf in zit hahahahahahhahaha,wat mooi is dat.weet verder er allemaal niks van af,kan alleen aardig gamen 3x perjaar als de laag stof op de xbox te dik word trek ik hem eronder vandaan.Heb ook alleen maar alle gta spellen en verder niks.Nou bedankt iig voor jullie reacties,gegroet

Link to comment
Delen op andere websites

Ok,dat wist ik dus bijv al niet dat je savegame op de harde schijf word opgeslagen,wist uberhaupt niet dat er een harde schijf in zit hahahahahahhahaha,wat mooi is dat.weet verder er allemaal niks van af,kan alleen aardig gamen 3x perjaar als de laag stof op de xbox te dik word trek ik hem eronder vandaan.Heb ook alleen maar alle gta spellen en verder niks.Nou bedankt iig voor jullie reacties,gegroet

Jep, daarom zeg ik koop e nandere disc, voor 15 euro heb je nog steeds je save game. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...