sanvice Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Als ik mods download zie ik soms op de reclameborden waar hele andrere dingen opstaan zoals hun eigen foto toevoegen dat wil ik oooooooooook!! naar hoe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Als ik mods download zie ik soms op de reclameborden waar hele andrere dingen opstaan zoals hun eigen foto toevoegen dat wil ik oooooooooook!!naar hoe Je moet dan met een txd editor gewoon je eigen plaatjes toevoegen. Een bekende txd editor is TXDWorkshop , die volgens mij in de download database te downloaden is. Het is wel verstandig eerst een beetje in de gaten te krijgen hoe het werkt anders heeft niet zo veel nut. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 Als ik mods download zie ik soms op de reclameborden waar hele andrere dingen opstaan zoals hun eigen foto toevoegen dat wil ik oooooooooook!!naar hoe Je moet dan met een txd editor gewoon je eigen plaatjes toevoegen. Een bekende txd editor is TXDWorkshop , die volgens mij in de download database te downloaden is. Het is wel verstandig eerst een beetje in de gaten te krijgen hoe het werkt anders heeft niet zo veel nut. Greetz oke bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sanvice Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 O,ja kan iemand mischien een link sturen van txd editor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 O,ja kan iemand mischien een link sturen van txd editor Ik heb hier een soort van TXD Tool voor je gevonden. Overigens is het ook mogelijk om textures te verwisselen met de IMG Tool. Hoe dat in zijn werking gaat lees je onder andere hier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.