-Omar- Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Ik heb het progamma: THE GIMP gedownload. Alleen ik vond het niks dus heb ik het er weer afgegooid en er weer wat nieuws op gegooid namelijk: Photofiltre maar dat doet er niet toe Dus ik heb The Gimp eraf gegooid ik d8 zo dat is er ook weer af , maar nu zijn all mijn Image's als het type: THE GIMP20 opgelagen maar dat wil ik niet want dan kan ik ze niet meer met TXD wordkshop in me San Andreas zetten . Ik heb GIMp er al afgegooid. Ik heb ook al als je een Image opsla op BMP gezet maar als ik dan kijk is het toch THE GIMP20. Weet iemand hoe ik dit kan weg halen plz Het is heel iriatant. Ik hoop dat er snel antwoord komt en alvast bedankt MVG gtaman122 Bewerkt: 18 augustus 2007 door gtaman122 Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Zou je allereerst misschien even kunnen zeggen welk besturings systeem je heb? Jou computer die geeft die bestanden standaart het programma GIMp als je er dubbelop klikt. In Windows XP moet je dan rechtermuisknop-->Eigenschappen-->Openen met--> en dan bijvoorbeeld Paint of iets dergelijks selecteren. Hopelijk heb je hier iets aan Greetz Reageren
-Omar- Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 jah dat heb ik al gedaan maar ik wil dat ie het opslaat. Maar ik heb Windows XP Home Edition. MVG gtaman122 Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Galiorix had het bijna goed. Rechtermuisknop op het bestand > Openen met... > Programma kiezen > Kies bijvoorbeeld Paint en vink Dit type bestand altijd met dit programma openen aan. Je kan dit ook op een andere manier doen. Ga naar het Configuratiescherm. Klik op Mapopties en ga naar het tabblad Bestandstypen. Zoek de extensie waarvoor je het programma wilt wijzigen en klik erop. Klik op Wijzigen en kies een programma. Vink Dit type bestand altijd met dit programma openen aan enklik op OK en vervolgens weer op OK. Nu zal het als het goed is ook gewijzigd zijn. Succes! Reageren
-Omar- Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Galiorix had het bijna goed. Rechtermuisknop op het bestand > Openen met... > Programma kiezen > Kies bijvoorbeeld Paint en vink Dit type bestand altijd met dit programma openen aan. Je kan dit ook op een andere manier doen. Ga naar het Configuratiescherm. Klik op Mapopties en ga naar het tabblad Bestandstypen. Zoek de extensie waarvoor je het programma wilt wijzigen en klik erop. Klik op Wijzigen en kies een programma. Vink Dit type bestand altijd met dit programma openen aan enklik op OK en vervolgens weer op OK. Nu zal het als het goed is ook gewijzigd zijn. Succes! Nu is het niet meer de Gimp maar ik heb het nu als een: Bitmapafbeelding Alleen ik akn het noch steeds niet in TXD wordkshop gebruiken dan ga ik naar: Openen TXd file ga ik naar de map waar me nieuwe texture zit opgeslagen (in Bitmapafbeelding) maar ik zie het bestand niet alleen een lege kale map Alvast bedankt (alweer) MVG gtaman122 Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Misschien moet je in de TXD Workshop wat veranderen, bijvoorbeeld bij het venster waar je door je mappen heen kunt bladeren als je iets wilt openen, achter Bestandstypen iets anders selecteren. Weet je dan wel wat je ervoor had, want bij mij staat er ook gewoon Bitmapafbeelding? Probeer het in ieder geval eerst met een afbeelding waarvan je zeker weet dat die het doet (een afbeelding die je dus al een keer eerder succesvol hebt geopend). Dan weet je zeker dat het niet aan de andere afbeelding ligt. Succes! Reageren
Gangsta Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Download IMGEditor, die je al hebt gedownload. ( http://windowsxp.mvps.org/utils/imgeditor.zip ) Open het en dan zie je dit: Maak backups van die gimp dingen en plaats ze op een andere map. (kopieren en plakken) voordat er iets misgaat. Wat je nu doet is: Bij ''SELECT FILE TYPE FROM THE LIST'', selecteer het bestand dat je terug wilt veranderen. Bij '' MISCELLANEOUS - RESTORE THE IMAGE FILE ASSOCIATIONS TO DEFAULTS'' selecteer het bestand dat je op het einde wilt krijgen. JPG, BMP, Gif etc. Ik weet niet precies welke jij had, en als jij het ook niet weet, probeer er dan maar eentje. En dan klik je op: ''Repair Associatons''. En dan moet je volgens mij je PC opnieuw starten... BTW: Ik weet niet op dit 100% lukt, dus maak van te voren backups van je bestanden!! Reageren
-Omar- Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Oke ik heb hetgedaan en het werkt de meeste zijn nu weer JPG enz enz Maar als ik met TXD workshop de nieuwe texture erin wil zettendan kan ik geen nieuwe texture vinden in de map waar ik hem hem opgelsagen hoe komt dit? Alavst bedankt MVG gtaman122 Reageren
Gangsta Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Oke ik heb hetgedaan en het werkt de meeste zijn nu weer JPG enz enzMaar als ik met TXD workshop de nieuwe texture erin wil zettendan kan ik geen nieuwe texture vinden in de map waar ik hem hem opgelsagen hoe komt dit? Alavst bedankt MVG gtaman122 Probeer het naar BMP te veranderen. Volgens mij lukt het dan wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.