The GamerII Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Als ik een huis wil downloaden krijg ik het probleem dat ik mijn game moet registreren, kan iemand me daarbij helpen? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Als ik een huis wil downloaden krijg ik het probleem dat ik mijn game moet registreren, kan iemand me daarbij helpen? Dat ligt eraan waar je moet registreren? Het spel kun je als het goed is via EA Games registreren, daarover moet je waarschijnlijk ook een melding hebben gehad. Je krijgt dan een blauw scherm met nu of later registreren. Ik heb de Sims momenteel niet geïnstalleerd, maar ga eens naar 'start ' > 'alle progamma's' > 'de sims 2'. Daar zal sowieso iets over een registratie moeten staan. Reageren
The GamerII Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Dankje, ik heb het gevonden: Electronische registratie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.