kevin schilder Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 hallo bij de missie demolition man moet je met een heli vliegen maar ik weet niet hoe je snel vliegt het knopje w is stijgen maar wat is snel vooruit (wel de pc toetsen aub) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2007 hallo bij de missie demolition man moet je met een heli vliegen maar ik weet niet hoe je snel vliegthet knopje w is stijgen maar wat is snel vooruit (wel de pc toetsen aub) Volgens mij moet je gas geven met de Numlock toetsen: Numlock 9 = Gas geven / vooruit Numlock 6 = Gas terug / achteruit Je Numlock toetsen zitten dus rechts op je toetsenbord: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 31 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2007 1=link draaien 2=rechts draaien pijltjestoets omhoog=omhoog pijltjestoets link=link etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
andreaske40 Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 ik weetzon hunter welstaan maar hij staat er nooit moet ik een missi daar voor doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 voor een hunter op het oostelijke eiland bij de pole position club in de buurt moet je 100 packages hebben gevonden, voor de hunter in de leger basis moet je d8 ik geluk hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 Nee, je hebt hem gedeeltelijk goed. Als je 100 packages hebt verzameld, zal er een hunter komen te staan op de legerbasis. Zodra je het spel daarna ook nog eens 100% hebt uitgespeeld, zal hij op het heli-platform komen te staan oost van de Pole Position club, zoals jij al zei. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 maar bij de legerbasis ben ik wel eens in de hunter gestapt met 98/100 packages Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 1 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2008 Dan heb je een keertje mazzel gehad, want normaal hoort hij er pas écht te staan bij 100 packages. Ik heb ook wel eens gehad dat er een Hunter stond, en toen ik hoorde dat het met 100 packages normaal was, wist ik ook niet meer of het nou wel echt waar was of niet. Het is dus wel mogelijk, maar héél enkel staat hij er. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordi1000 Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 waar liggen al die pakketjes dan precies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 20 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2008 Als je hier een beetje naar benden scrollt, zie je een kaartje met oranje bolletjes. Op de plaats van die bolletjes liggen ze. Ook kun je op een bolletje klikken om een foto te zien waar hij ligt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 De hunter kreeg ik juist bij 90 hidden-packages. Maar dat zal er dan niet staan als je 90 packages hebt. heb je die dan moet je ff cop outfit aan doen en dan naar de legerbasis gaan. en dan ff kijke of hij er staat bij mij altijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2008 (bewerkt) De Hunter in Fort Baxter Air Base zal er inderdaad altijd staan, onafhankelijk van de hoeveelheid Hidden Packages die je hebt verzameld. Verzamel je er 100, dan komt er wel een nieuwe Hunter bij op het heliplatform in Washington Beach. Bewerkt: 25 augustus 2008 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xxRolie. Geplaatst: 27 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2008 De Hunter in Fort Baxter Air Base zal er inderdaad altijd staan, onafhankelijk van de hoeveelheid Hidden Packages die je hebt verzameld. Verzamel je er 100, dan komt er wel een nieuwe Hunter bij op het heliplatform in Washington Beach. Volgens mij, als je 100 packages hebt staat de helikopter er pas hoor! Want bij mij staat hij er nooit. En ik heb dan ook geen 100 packages.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 29 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 augustus 2008 Kan IEMAND hier proberen om wat Files van VC te kraken om achter het antwoord te komen??? Damn, ik krijg hier hoofdpijn van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.