Jump to content

zoek mirc script

Recommended Posts

Geplaatst:
ik kan twee dingen niet vinden 1 script voor gratis registeren en 1 script voor automaties berichten

ZOu je misschien kunnen uitleggen wat MIRC is en wat het doet?

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
huuu krijg ik nog ant word van iemand ?

Je moet gewoon geduld hebben. Als je het zo gaat vragen, zal niemand je snel helpen. Ik weet zeker dat als er iemand langskomt die gebruik maakt van mirc, dat hij je vast zal willen helpen. :Y

Geplaatst:

Mirc is dus een chat programma (dus een script) waar geen bijgeïnstalleerde registratie systeem heeft. Jij wilt dus een registratie script hebben zodat mensen zich kunnen registreren en met je chat kunnen praten.

Dat is heel erg moeilijk. Je moet geen script hebben; ja wel een script, maar geen script dat je in je website kan plaatsen en tada klaar registratie script. Je hebt een database nodig waar je leden worden opgeslagen zodat ze later nog kunnen inloggen. Tevens moet je ook nog de mirc script gaan bewerken.

Ik weet niet wat voor scripttaal je hebt. Als je HTML hebt kan ik het niet uitleggen, maar als je bijvoorbeeld: PHPFusion of van E107 gebruik maakt kan je dit doen:

Maak een verborgen pagina aan waar alleen Leden op kunnen komen. Bij PHPFusion of E107 of soort-gelijke systemen heb je een automatisch registratie systeem. Je maak gewoon een nieuwe-verborgen pagina aan, en je zorgt ervoor dat daar je chat inkomt. Zo kunnen alleen leden met elkaar chatten.

Het nadeel is wel dat ze hun gebruikersnaam kunnen veranderen.

Als je dit niet snapt raad ik je gewoon aan om met de Mirc makers contact op te nemen en vragen hoe je zoiets kan doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...