-Omar- Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik zit meestal in de server party server 0.2.1 en heb me daar gerisgistreerd Alleen nu kan ik er niet op spelen want ze moeten me w8woord hebben Alleen die ben ik kwijt! Plz weet iemadn wat ik moet doen? Alvast bedankt MVG gtaman122 Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 vrij weinig: 1: Naar de dokter voor een geheugen 2: met een andere naam registrere Reageren
-Omar- Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 vrij weinig:1: Naar de dokter voor een geheugen 2: met een andere naam registrere JAh sorry hoor maar ik heb het nogal druk En als jij het zo goed wist hat je wel beter antwoord gegeven maarja Hoe kan ik me dan nog registreren wat moest je dan ook alweer in typen?: /register password Bij de Partyserver he MVG gtaman1222 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Of je gaat naar de maker van die server en maakt een nieuwe aan,Dan zeg je tegen die servermaken van:Hallo kan je me kill's en geld terug geven m'n gamenaam is...(moet jij je samp naam vertellen) Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Of je gaat naar de maker van die server en maakt een nieuwe aan,Dan zeg je tegen die servermaken van:Hallo kan je me kill's en geld terug geven m'n gamenaam is...(moet jij je samp naam vertellen) Lijkt me nogal moeilijk om de eigenaar van Partyserver 0.2.1 te bereiken.. Reageren
-Omar- Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Of je gaat naar de maker van die server en maakt een nieuwe aan,Dan zeg je tegen die servermaken van:Hallo kan je me kill's en geld terug geven m'n gamenaam is...(moet jij je samp naam vertellen) Lijkt me nogal moeilijk om de eigenaar van Partyserver 0.2.1 te bereiken.. Hmm plz weet eiamdn iets? MVG gtaman122 Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Je kan het ook aan een admin vragen.Als het rustig is lijkt me het beste moment om het te vragen, want met z'n drukte in die server's hebben die mensen het wel heel druk. Reageren
-Omar- Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Maar ik kan niet een typen MVG gtaman122 Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Waarom geen andere naam met heel klein verschil>? met /register password Bewerkt: 18 augustus 2007 door daaan_1992 Reageren
silverman Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Maar ik kan niet een typen MVG gtaman122 waarop kan je niet typen Reageren
-Omar- Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Maar ik kan niet een typen MVG gtaman122 waarop kan je niet typen Dat weet ik niet :S Ik zal nog ff proberen MVG gtaman122 Reageren
wrangler Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 hallo, ik zou ook graag op partyserver willen spelen;;;maar als ik op de server kom staat dat ik moet inloggen maar heb mij nog nooit gerigistreerd....hoe kan ik mij registreren??? groeten Reageren
Sandra Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 (bewerkt) hallo,ik zou ook graag op partyserver willen spelen;;;maar als ik op de server kom staat dat ik moet inloggen maar heb mij nog nooit gerigistreerd....hoe kan ik mij registreren??? groeten /register password Net zoals bij de meeste servers.. Bewerkt: 28 augustus 2007 door Sandra18[NL] Reageren
sevaboy Geplaatst: 28 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 28 augustus 2007 Maar ik kan niet een typen MVG gtaman122 waarop kan je niet typen Dat weet ik niet :S Ik zal nog ff proberen MVG gtaman122 Je typt met T,of bedoel je iets anders? Reageren
Daan[NL] Geplaatst: 8 september 2007 Rapport Geplaatst: 8 september 2007 >>> Door Azer: de user Mr.Venzio weet dit inmiddels ook, toch bedankt.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.