CBS Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Ha iedereen! Ik heb moeite met de missie Circle Airstrip and Land, van de Flying School. Missie(s): Circle Airstrip and Land (Flying School, nr. 4) Cheaten: (ja/nee) Versie: 1.01 Overig: Ik heb stad en land afgezocht naar enige hulp bij deze missie, maar het lukt me echt niet. Vrienden die me hielpen lukte het trouwens ook niet ^^ Dus... ik zou het erg op prijs stellen als iemand me helpt zonder cheats. GTASAsf1.b
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Gehaald: Circle Airstirp and Land (goud) Beloning: De volgende oefening Helicopter takeoff is beschikbaar. Overig: Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Nog veel plezier met San Andreas Bewerkt: 18 augustus 2007 door Jow Tommy Verceti
CBS Geplaatst: 18 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 (bewerkt) Doe ik wel Oohw... bedankt Je hebt m`n leven gered *+* EDIT: je hebt `m al gehaald, bedankt Bewerkt: 18 augustus 2007 door CBS
Recommended Posts