GTA_XP Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Hallo leden. Ik heb lang zitten zoeken over hoe ik auto's uit NFS Carbon kan converteren naar GTA San Andreas. Ik weet nu hoe ik dat moet doen. Maar er is een probleem, door mijn niet-ondersteunde videokaart kan ik geen DX 3D Ripper gebruiken. Het gaat namelijk fout, ik kan geen NFS Carbon spelen en tegelijkertijd textures rippen. Het gaat om de klassieke wagens, Dodge Chargers en PLymouths en Lamborghini LP640. Nu weet ik me géén enkel raad hoe ik dat moet doen Weten jullie het mischien? Of kan iemand die in het bezit is van NFS Carbon de textures naar mij sturen? Ik heb Zmodeler 2.0.9 en 3ds max 7. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 20 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2007 Lijkt het je niet verstandig om hiervoor een NFS-ModdingForum te zoeken en het daar te vragen? Wij zijn GTA modders Suc6, Bradley H. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 21 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 Lijkt het je niet verstandig om hiervoor een NFS-ModdingForum te zoeken en het daar te vragen? Wij zijn GTA modders Suc6, Bradley H. Nou, ik wil ze voor SA gaan bewerken. Dus is dit topic ook voor SA. Reageren
K.O. Geplaatst: 21 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2007 (bewerkt) Het gaat namelijk fout, ik kan geen NFS Carbon spelen en tegelijkertijdtextures rippen. Begrijp ik dit nu goed? Je speelt NFS Carbon terwijl je tegelijkertijd de texture ript? Nou weet ik niks van NFS-modden (heb t spel wel, kan misschien wel een keertje kijken) maar meestal kun je niet modden en spelen tegelijkertijd he.. (Kan zijn dat dit juist hoort bij NFS-modden, negeer dit bericht dan maar ) Stuur anders eens een link met waarin staat hoe je die kan converteren. Kan ik misschien wel een keertje kijken. Laat maar, ik zal eens kijken of mijn kaart t aan kan. Vandaag heb ik in ieder geval amper tijd. Bewerkt: 22 augustus 2007 door K.O. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Het gaat namelijk fout, ik kan geen NFS Carbon spelen en tegelijkertijdtextures rippen. Begrijp ik dit nu goed? Je speelt NFS Carbon terwijl je tegelijkertijd de texture ript? Nou weet ik niks van NFS-modden (heb t spel wel, kan misschien wel een keertje kijken) maar meestal kun je niet modden en spelen tegelijkertijd he.. (Kan zijn dat dit juist hoort bij NFS-modden, negeer dit bericht dan maar ) Stuur anders eens een link met waarin staat hoe je die kan converteren. Kan ik misschien wel een keertje kijken. Bekijk dit >>TOPIC<<. Dus het is mogelijk, precies wat mickey heeft gedaan. Maar door mijn klote videokaart lukt dat niet Reageren
K.O. Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 (bewerkt) Heb toch nog wat tijd gevonden. Het programma werkt bij mij wel zonder te veel moeite. De textures zijn redelijk snel geript uit zo'n frame. Ik heb nu een keer op F12 gedrukt terwijl ik met een Dodge Charger (RT ofzo, zou dat kunnen?) reed in een 'uitdaging', dus als het goed is zijn de textures ervan geript. Het nadeel is wel dat allerlei textures van bijvoorbeeld de achtergrond ook meegeript worden. Ik heb dus geen idee wat er nu uiteindelijk allemaal geript is, maar het interieur van de voertuigen lijkt er tussen te zitten. Download dit bestand eens waar alle textures als bitmap in staan. Dit zijn natuurlijk alleen de textures en niet het model. Let er wel op dat textues van het exterieur misschien wat gecompliceerder zitten, aangezien deze natuurlijk tuneable zijn. Bewerkt: 22 augustus 2007 door K.O. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 23 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 (bewerkt) K.O! Erg bedankt voor de textures! Dat waardeer ik echt heel erg! De Dodge Charger RT is ook de wagen waarvan ik wil converteren! Zou je ook alsjeblieft de volgende wagens willen rippen? Het gaat om: Challenger RT Plymouth Roadrunner Hemi Cuda LP640 Het spijt me als het te veel gevraagt, mijn videokaart wordt niet ondersteund en het zit ook nog eens geintegreerd. Alvast bedankt! Bewerkt: 23 augustus 2007 door GTA_XP Reageren
K.O. Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Is niet teveel gevraagd, maar ik heb nog wat uitleg nodig over die auto's die je noemde. Laat ik ermee beginnen dat ik vorige keer volgens mij de verkeerde textures heb geupload. Ofja, toen had ik dacht ik de Dodge Charger SRTS of SRT8 ofzo. Dit is de Dodge Charger R/T (Je zei Challenger, maar volgens mij is er geen Challenger RT) Dan nog iets over die Plymouth Roadrunner; Volgens deze lijst bestaat ie niet. En de LP640 en de Plymouth Hemi Cuda, hoe krijg ik die t snelste? Ík speel t spel al een tijdje niet meer en mn profiel is nog niet echt ver gevorderd. Met de uitdagingen heb ik zelfs helemaal niks, zelfs niet brons. De auto's waaruit ik momenteel kan kiezen zijn dus zeer beperkt en deze Lamborghini en Plymouth behoren nog niet tot de mogelijkheid. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 24 augustus 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 (bewerkt) Is niet teveel gevraagd, maar ik heb nog wat uitleg nodig over die auto's die je noemde.Laat ik ermee beginnen dat ik vorige keer volgens mij de verkeerde textures heb geupload. Ofja, toen had ik dacht ik de Dodge Charger SRTS of SRT8 ofzo. Dit is de Dodge Charger R/T (Je zei Challenger, maar volgens mij is er geen Challenger RT) Dan nog iets over die Plymouth Roadrunner; Volgens deze lijst bestaat ie niet. En de LP640 en de Plymouth Hemi Cuda, hoe krijg ik die t snelste? Ík speel t spel al een tijdje niet meer en mn profiel is nog niet echt ver gevorderd. Met de uitdagingen heb ik zelfs helemaal niks, zelfs niet brons. De auto's waaruit ik momenteel kan kiezen zijn dus zeer beperkt en deze Lamborghini en Plymouth behoren nog niet tot de mogelijkheid. De wikipedia moet je niet geloven, de namen zijn harstikke verkeerd. Ze geven alleen foute en verkeerde informatie. Dit is de goede site, >>KLIK<< Ze ziiten er degelijk in het spel. PS, ik heb een 100% savegame voor je gevonden. Hij zit in de bijlage. everything_unlocked.zip Bewerkt: 24 augustus 2007 door GTA_XP Reageren
K.O. Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Bedankt voor de Savegame! Alleen wel dom dat je er dan weer een Savegame Validator voor nodig hebt ivm die CD keys. Hoe dan ook: - De LP640 - De Roadrunner - De Hemi Cuda Zo alles goed? (Die Challenger RT zie ik er toch echt niet tussenstaan. Wel gewoon 'Challenger' en 'Charger R/T' dus ik neem aan dat die vorige link (die blijkbaar echt een stuk meer bestanden bevat dan degenen die ik nu geupload hebt) wel goed was...) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.