ramonthief Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik ben bezig met het plaatsen van de Vercetti Estate(die hele grote villa) van Vice City naar San Andreas: Alleen duurt dit wel een tijdje, aangezien het gehele gebouw+tuin ongeveer 30-40 models beslaat. Ik ben nu bezig met de tuin te plaatsen. Het probleem is alleen dat op een gegeven moment, als ik een bepaalde model toevoeg, mijn GTA crasht. Dit is de IDE: objs18001, man_ground1, man_grounds, 150, 128 18002, man_ground2, man_grounds, 150, 128 18003, man_ground3, man_grounds, 150, 128 18004, man_ground4, man_grounds, 150, 128 18005, man_ground5, man_grounds, 150, 128 end tobj end path end 2dfx end anim end txdp end Dit is de IPL: # IPL generated from Max file LAe.maxinst 18001, man_ground1, 0, 61.8504, -2610.4927368, 9.414042473, 0, 0, 0, 0, -1 18002, man_ground2, 0, 162.14, -2538.312439, 11.05677986, 0, 0, 0, 0, -1 18003, man_ground3, 0, 285.483, -2532.8624268, 9.40018177, 0, 0, 0, 0, -1 18004, man_ground4, 0, 244.742, -2616.3894653, 9.421897888, 0, 0, 0, 0, -1 18005, man_ground5, 0, 61.8504, -2540.1118164, 11.06078339, 0, 0, 0, 0, -1 end cull end path end grge end enex end pick end jump end tcyc end auzo end mult end Mijn GTA werkt nog als ik man_ground1 t/m man_ground3 in mijn gta3.img heb staan, maar als ik man_ground4 en man_ground5 toevoeg, crasht mijn GTA:SA telkens bij het laden van een savegame. Ik volg gewoon de standaardprocedure bij het maken dan de .dff en .col, die ik ook heb toegepast op man_ground1 t/m man_ground3, maar toch crasht hij. Ik heb werkelijk waar geen idee wat het probleem kan zijn. Is het ID misschien te hoog? man_grounds.zip Reageren
K.O. Geplaatst: 18 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik denk eignelijk niet dat het aan het ID ligt. GTA heeft gewoon een soort van maximum aantal objecten dus ik denk dat 5 objecten toevoegen al te veel is. Dit los je waarschijnlijk op door bepaalde objecten te verwijderen. Wel lastig, want je moet precies weten waar dat object allemaal gebruikt wordt, zodat je het in andere bestanden ook kan verwijderen, zodat je geen foutmeldingen krijgt. Kun je de objecten in 3dsmax anders niet aan elkaar vastmaken? (Selecteren -> Convert to editable poly -> attach ofzoiets dacht ik, geen idee, kijk anders in de tut van 'een model in SA zetten') Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.