Jump to content

GTA:SA crasht bij bepaalde COL/DFF


Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben bezig met het plaatsen van de Vercetti Estate(die hele grote villa) van Vice City naar San Andreas:

Alleen duurt dit wel een tijdje, aangezien het gehele gebouw+tuin ongeveer 30-40 models beslaat. Ik ben nu bezig met de tuin te plaatsen. Het probleem is alleen dat op een gegeven moment, als ik een bepaalde model toevoeg, mijn GTA crasht.

Dit is de IDE:

objs

18001, man_ground1, man_grounds, 150, 128

18002, man_ground2, man_grounds, 150, 128

18003, man_ground3, man_grounds, 150, 128

18004, man_ground4, man_grounds, 150, 128

18005, man_ground5, man_grounds, 150, 128

end

tobj

end

path

end

2dfx

end

anim

end

txdp

end

Dit is de IPL:

# IPL generated from Max file LAe.max

inst

18001, man_ground1, 0, 61.8504, -2610.4927368, 9.414042473, 0, 0, 0, 0, -1

18002, man_ground2, 0, 162.14, -2538.312439, 11.05677986, 0, 0, 0, 0, -1

18003, man_ground3, 0, 285.483, -2532.8624268, 9.40018177, 0, 0, 0, 0, -1

18004, man_ground4, 0, 244.742, -2616.3894653, 9.421897888, 0, 0, 0, 0, -1

18005, man_ground5, 0, 61.8504, -2540.1118164, 11.06078339, 0, 0, 0, 0, -1

end

cull

end

path

end

grge

end

enex

end

pick

end

jump

end

tcyc

end

auzo

end

mult

end

Mijn GTA werkt nog als ik man_ground1 t/m man_ground3 in mijn gta3.img heb staan, maar als ik man_ground4 en man_ground5 toevoeg, crasht mijn GTA:SA telkens bij het laden van een savegame. Ik volg gewoon de standaardprocedure bij het maken dan de .dff en .col, die ik ook heb toegepast op man_ground1 t/m man_ground3, maar toch crasht hij. Ik heb werkelijk waar geen idee wat het probleem kan zijn. Is het ID misschien te hoog?

man_grounds.zip

Geplaatst:

Ik denk eignelijk niet dat het aan het ID ligt. GTA heeft gewoon een soort van maximum aantal objecten dus ik denk dat 5 objecten toevoegen al te veel is. Dit los je waarschijnlijk op door bepaalde objecten te verwijderen. Wel lastig, want je moet precies weten waar dat object allemaal gebruikt wordt, zodat je het in andere bestanden ook kan verwijderen, zodat je geen foutmeldingen krijgt. Kun je de objecten in 3dsmax anders niet aan elkaar vastmaken? (Selecteren -> Convert to editable poly -> attach ofzoiets dacht ik, geen idee, kijk anders in de tut van 'een model in SA zetten')

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...